Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner MR SPEED for å få meg til å prøve, selv om jeg har prøvd det første gang for veldig lenge siden.

Har du prøvd denne noen gang? Den syns jeg er den beste energidrikken IMO, Monsteren til Valentino Rossi, en av tidenes beste motorsykkelførere. :thumbs: 

The Doctor | Valentino Rossi's Signature Monster Energy Drink

(PS: jeg ønsker ikke å oppfordre til overkonsum av energidrikker, jeg bare spør MR SPEED og jeg bare forklarer til de som er interessert i sånt).

Spoiler

PPS: Denne Monsteren savner jeg veldig. :( Den prøvde jeg ut sist ifjor, som var Monsteren til Formel 1-fører Lewis Hamilton, en av tidenes beste Formel 1-førere.

Kjøp Monster Energy Lewis Hamilton LH44 50cl hos Coopers Candy - Godteri på  nettet

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
SprengeMobil skrev (52 minutter siden):

Banner MR SPEED for å få meg til å prøve, selv om jeg har prøvd det første gang for veldig lenge siden.

Har du prøvd denne noen gang? Den syns jeg er den beste energidrikken IMO, Monsteren til Valentino Rossi, en av tidenes beste motorsykkelførere. :thumbs: 

The Doctor | Valentino Rossi's Signature Monster Energy Drink

(PS: jeg ønsker ikke å oppfordre til overkonsum av energidrikker, jeg bare spør MR SPEED og jeg bare forklarer til de som er interessert i sånt).

  Vis skjult innhold

PPS: Denne Monsteren savner jeg veldig. :( Den prøvde jeg ut sist ifjor, som var Monsteren til Formel 1-fører Lewis Hamilton, en av tidenes beste Formel 1-førere.

Kjøp Monster Energy Lewis Hamilton LH44 50cl hos Coopers Candy - Godteri på  nettet

 

Banner SM Du gjør ikke noe feil noe galt morgen drikker jeg en energi drikk Max kjøpte 8 nå ikke drikke alle på en gang ikke full energi drikke fest 

tatt en RED BULL i dag våkna opp da 😁😁

du oppfordrer ikke meg drikker energi drikke .

hvis jeg er trøtt da RED BULL er jeg ikke trøtt da cola sukker fri da 

kommer ODA bilen jeg er så over trøtt att jeg må ikke sove da kofein pille Max 1 sånn de er til nød da ikke taR DE hvis jeg ikke trenger det da NOOOO kompis 👍👍

ODA hadde ikke de monster DRIKKENE du sa SM DA 😩

 

80092C62-66DD-4744-B456-FFAEAC31DF2B.png

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (6 timer siden):

Banner CC nå smaker red bull halv våken LEGO DIMENSIONS da 😁😁😁😁 en bil må vente da 🥴🥴🤬😡BACK TO THE FUTRE CAR DA SNØFT 

ikke sint på noen her spillet da ja ja 😢

Mr-$, banner deg for jeg viste ikke at det fantes en Red Bull med smak av halv våken Lego Dimenson. Hvordan smaktes det? 😅😅😅😛😜😝

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...