TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Mr-$, banner deg for å få meg til å tenke på denne gruppa her. 1
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner TheDark for å gjøre som meg, å tenke på musikk. Denne sangen liker jeg aller best av DumDum Boys. Bare ikke bli... ...nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene Digger DumDum Boys vi.😍😍🤩🤩 1
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner Ciaran og Ciara for å digge DumDum Boys, i likhet med meg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har Digget DumDum Boys siden vi to var 13 år gamle. 1
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha digget DumDum Boys siden de to sendte ut flimreboksen med et brak. Jeg har digget de siden jeg var 10 år gammel. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner SprengeMobil for å vite når Cassidy Tvillingene ble DumDum Boys-fans, og samtidig fortelle når du selv ble DumDum Boy-fan. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Spre-M, banner deg for å ikke like Ikke Faen av Dum Dum Boys, slik jeg gjør. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene liker godt Ikke Faen av DumDum Boys vi.👍👍🥰🥰 Endret 9. desember 2022 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 CT, banner dere for den sangen heter "Ikke Fean". Er dere allerede dautrøtte? 🙄😲🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene mente ikke Faen av DumDum Boys, vi glemte å skrive Ikke i sted. Men nå har vi rettet opp i det. Alle kan skrive litt feil av og til.
MR SPEED Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner CC SE HER Spoiler Hei hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Jeg har fått nok av rushtrafikk Og sure passasjerer med vassent blikk Å vi lever alle under pisken Noe sier meg at jeg er helt klar for paradiset Som ligger på ryggen å velter meg og gliser Mens jeg synger på en salme En salme om Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Hei hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Jeg skjønner ikke vitsen med Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Mr-$, banner deg for nå vil han at CT skal se her nå. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gjorde som vi fikk beskjed om å så.👀👀👍👍
SprengeMobil Skrevet 9. desember 2022 Skrevet 9. desember 2022 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet på meg som har sett Nederland mot Argentina i kvartfinalen i VM, hvor Argentina vant etter straffesparkkonkurranse. 1
MR SPEED Skrevet 10. desember 2022 Skrevet 10. desember 2022 Banner SM HAN SITTER Å GLANNER GOOD NATT DERE😁😁 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2022 Skrevet 10. desember 2022 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene fikk oss en skikkelig overraskelse i dag da vi leste på nettet at Brasil røk ut i straffesparkkonkurranse mot Kroatia.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2022 Skrevet 10. desember 2022 CT, banner dere for sjekk denne drit dyktige Minecraft byggeren her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. desember 2022 Skrevet 10. desember 2022 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du har postet en lang video her nå vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå