SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:41 Skrevet fredag kl 20:41 (endret) Banner 75192 for å få meg til å tenke på Wannskrækk, som var det opprinnelige navnet til DumDum Boys. Endret fredag kl 20:42 av SprengeMobil 1 1
HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT Skrevet fredag kl 21:12 Skrevet fredag kl 21:12 Banner SprengeMobil HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT NÅ SITTER JEG OG HØRER PÅ OASIS DE SYNES JEG ER TOPPERS 1 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 21:34 Skrevet fredag kl 21:34 Banner Hæppern for å høre på Oasis. De synes jeg også er toppers band!
N-4K0 Skrevet fredag kl 22:07 Skrevet fredag kl 22:07 Banner SM for jeg har bare hørt Don't Look Back In Anger, men den syns jeg til gjengjeld er bra.
SprengeMobil Skrevet fredag kl 22:17 Skrevet fredag kl 22:17 Banner N-4K0 for å si jeg er helt enig, Don't Look Back in Anger er en av de beste sangene ever IMO! Utenom denne, liker jeg også Wonderwall, Roll with It og Whatever.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:41 Skrevet fredag kl 23:41 Banner SprengeMobil for vi er helt enige.
SprengeMobil Skrevet fredag kl 23:42 Skrevet fredag kl 23:42 Banner Ciaran og Ciara for å være enige, og det er bra!
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:50 Skrevet fredag kl 23:50 Banner SprengeMobil for vi takker og bukker og neier.🙇♂️🙇♀️ 1
SprengeMobil Skrevet i går, 00:36 Skrevet i går, 00:36 Banner Ciaran og Ciara for å ta seg en økt med nattegymnastikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:24 Skrevet i går, 02:24 Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en strålende fin og god lørdag.
Sviskepott Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner C&C for de bedriver gym når vi andre gjør mindre nyttige ting. 👏👏
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner 75192 og vi ser at der var du.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner 75192 for det liker vi og høre.❤️❤️
N-4K0 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Cia for jeg gikk glipp av å banne selveste frøken Pott 😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner N-4K0 for vi gikk ikke glipp av og banne deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå