Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Banner 75192 for vi gir også en taggefri banning.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Banner Sviskepott, for vi håper fredagskvelden din er fin og god.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Jatakk, jeg banner C&C for omtanken og koser meg foran pc`n med musikk og youtuben.
N-4K0 Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Takkebanner frøken Pott for det fine ønsket og funderer over hvordan De kunne vite at gjøre på det eksakt samme som jeg gjør på! Er De tankeleser? 😮 1
Sviskepott Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Banner @N-4K0 og tenker at en god tanke kommer ikke alene...så da ble vi to da.
75192 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars (endret) Banner enter the blue dragon @N-4K0 ser den da topp avetar da 😀😀 Endret 14. mars av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner 75192 for vi kommer innom og hilser på.
N-4K0 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner Cia for det passer bra @75192 for jeg er født i dragens år i den kinesiske dyrekretsen 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner SprengeMobil for vi så det vi også.😉😉
75192 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner @SprengeMobil uenig der @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner 75192 for vi så at du var uenig her lengre oppe.😉😉
Sviskepott Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner C&C for at vi kan ikke være enige alle sammen, hele tiden.
N-4K0 Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Banner Pott for takk og lov for det, for skulle jeg vært enig med flertallet i tråden her hadde jeg hatt elendig smak når det kommer til drikke og musikk 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå