Sviskepott Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Banner @75192 bare fordi tiden er over midnatt og banning er morsomt på natten.
SprengeMobil Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars (endret) Banner Sviskepott for å også synes at svisking er morsomt på natten. Banner 75192 for å komme før meg! Endret 11. mars av SprengeMobil 2
Sviskepott Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Banner SM som må ta fart og komme før seg selv neste gang! 🤣
75192 Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Banner @Sviskepott ser @SprengeMobil lurer på siden her lumsk som han er 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner SprengeMobil for vi ser ikke i VR-briller. 1
75192 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars (endret) Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 12. mars av 75192
N-4K0 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner 75 for jeg ser heller ikke i VR-briller, jeg har bare sett i vanlige briller, solbriller og vernebriller
SprengeMobil Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner N-4K0 for å ikke ha prøvd Ray-Ban Meta briller, slik som jeg gjorde hos Synsam for en stund siden. Dette syntes jeg var søkke artig!
Sviskepott Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner SM for at "søkke artig" holder vel til i fiskingens verden, eller?
N-4K0 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner Pott for å bringe tankene mine over på en forkortelse av snøre og søkke - snøkke 😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner N-4K0 for vi har sett snøklokkene her i Bergen nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars CC, banner dere for og ferske noen bitte småe blomster i dag. 🥴🥴 1
75192 Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Banner @TheDarkSycamore - SCM han snakker om blomster her blomster til alle dere 2 1
Sviskepott Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Ååå...det var banne meg og @75192 noen vakre roser og veldig ren komfyr! Han er en god husfar tror jeg. 💕
Sviskepott Skrevet 12. mars Skrevet 12. mars Mange takk skal du ha, for de har alltid vært i mitt liv...i alle fall fra tidlige tenår. Banner @75192 på en rytmisk måte og tar en lufttrommesolo som Bonham en gang gjorde det så bra med virkelige trommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå