Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner @75192 bare fordi tiden er over midnatt og banning er morsomt på natten.
75192 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner @Sviskepott for welcomen to the jungel Spoiler 1 1
SprengeMobil Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Banner Sviskepott for å også synes at svisking er morsomt på natten. Banner 75192 for å komme før meg! Endret 10 timer siden av SprengeMobil 2
Sviskepott Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner SM som må ta fart og komme før seg selv neste gang! 🤣
75192 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner @Sviskepott ser @SprengeMobil lurer på siden her lumsk som han er 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner SprengeMobil for vi ser ikke i VR-briller. 1
75192 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 9 timer siden av 75192
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner 75 for jeg ser heller ikke i VR-briller, jeg har bare sett i vanlige briller, solbriller og vernebriller
SprengeMobil Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner N-4K0 for å ikke ha prøvd Ray-Ban Meta briller, slik som jeg gjorde hos Synsam for en stund siden. Dette syntes jeg var søkke artig!
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner SM for at "søkke artig" holder vel til i fiskingens verden, eller?
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner Pott for å bringe tankene mine over på en forkortelse av snøre og søkke - snøkke 😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner N-4K0 for vi har sett snøklokkene her i Bergen nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden CC, banner dere for og ferske noen bitte småe blomster i dag. 🥴🥴 1
75192 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner @TheDarkSycamore - SCM han snakker om blomster her blomster til alle dere 1
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ååå...det var banne meg og @75192 noen vakre roser og veldig ren komfyr! Han er en god husfar tror jeg. 💕
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mange takk skal du ha, for de har alltid vært i mitt liv...i alle fall fra tidlige tenår. Banner @75192 på en rytmisk måte og tar en lufttrommesolo som Bonham en gang gjorde det så bra med virkelige trommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå