SprengeMobil Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner 75192 for å få meg til å tenke på den dagen jeg skrev på svensk her inne.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en fin og god helg.
Sviskepott Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner N-4 for er der någen som heter Helge her inne nu? 😕 Hva galt haver han gjort i såfall?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner Sviskepott for vi ønsker deg en fin og god grytidliglørdagsmorgen.🥰🥰 1
SprengeMobil Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner Ciaran og Ciara for jeg ønsker også dere to en god grytidlig lørdags morgen. Jeg har nylig stått opp og ser på Formel 1, kvalifisering til morgendagens løp i Australia.
75192 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars (endret) Banner Sprengeformel 1 nå sitter han med trynne rett i tv skjermen å roper gass på din diot @SprengeMobil Endret 7. mars av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner 75192 for vi ønsker deg SprengeMobil og alle sammen en strålende lørdag.
Sviskepott Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner C&C for jeg kjenner at det gjør godt å vite at de aller fleste her inne har en ok lørdag der de holder til.
N-4K0 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner frøken Pott for at give meg en ny undring - er der nogen her ved navn Helge, som Cia bannet på en underfundig måte, eller haver vi misforstått? 🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner N-4K0 for vi ser at du prøver å nøste opp i misforståelsens tråder.🧶🧶😉😉 1
N-4K0 Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner Cia for det bliver meget for mange tråder at forsøke nøste opp, jeg haver ei den nødvendige plass som kreves for at nøste opp alle som en 😭
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars Banner N-4K0 for vi støtter deg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå