Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Skrevet 2. mars Banner 75192 for vi digger bildene du poster her inne.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Banner N-4K0 for vi tenker at han snart suser av gårde i Ferrarien med pene damer.
SprengeMobil Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Banner Ciaran og Ciara for å bruke samme emoji som brukeren over seg.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Banner N-4K0, men det bruker vi.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Banner SprengeMobil for det kan vi bekrefte stemmer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Banner 75192 for vi ser at du snakker om zombier nå.🧟♂️🧟♀️
SprengeMobil Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på denne sangen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Banner 75192 for vi synes at SprengeMobil postet en knallbra sang her.
N-4K0 Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Banner Zombiaran og Zombiara for jeg liker låta, men jeg foretrekker Ran-D sin coverversjon pga. vokalene. (jeg klarer ikke helt lyden av stemmen til vokalisten i The Cranberries i den låta, sånn som hun synger)
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Nacko, banner deg for og skrive noe i parantes. 🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Banner TheDarkSycamore-SCM for vi kan si til han N-4K0 for vi synes at stemmen til Dolores O`Riordan er praktfull.
N-4K0 Skrevet 5. mars Skrevet 5. mars (endret) Banner Cia for jeg har ingenting imot stemmen hennes, jeg misliker bare måten hun sang på i Zombie. Endret 5. mars av N-4K0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå