75192 Skrevet søndag kl 15:15 Skrevet søndag kl 15:15 Banner @N-4K0 snekker andersen høres nesten dansk ut da du 😉 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:43 Skrevet søndag kl 17:43 Banner 75192 for vi tenker at du får svare på dansken med å skrive skikkelig fredrikstadsdialekt her.😉😉 1
75192 Skrevet søndag kl 18:11 Skrevet søndag kl 18:11 Banna hælla CC DONALD PÅ østfoldsk jeg var ikke å tælla jeg preka nå tælle er å gå å preka er og snakke jeg er en kæll er mann da 😜😜😁😁 Jæ æ fra Færikstad" eller "Jæ e frå Færikstad jeg er fra Fredrikstad eller jeg er fra fredrikstd @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 20:30 Skrevet søndag kl 20:30 Banner 75192 for vi ser at du kan ditt dialektyrke.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:29 Skrevet i går, 01:29 (endret) CC, banner dere for og snakke om @75192 sitt dialekt yrke. Æ personlig skriver skjeldent på min dialekt. D e mer synlig når æ faktisk prater til noen i forhold til når jeg faktisk skriver. 😌😏 Edit: @N-4K0 da, ikke spurt forran meg da, din gjøk. 🥴🥴🥴 Endret i går, 01:30 av TheDarkSycamore - SCM 1 1
N-4K0 Skrevet i går, 01:34 Skrevet i går, 01:34 Banner Sycen førr det e nu ikke min feil at du e træg 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:40 Skrevet i går, 01:40 Nack, banner deg for og påstå at jeg er sneggel træg. 🥴🥴🥴🤣😂😅 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at det prates om å være trege her inne.
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Banner @N-4K0 for hull i tann og det utvikler seg veldig tregt, er det aller beste om man nå må ha hull der. Endret 18 timer siden av Sviskepott 1
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner Lussepott for DET er en absolutt sannhet! 1
75192 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner @N-4K0 si videre til våre twins @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://faroutmagazine.co.uk/paul-mccartney-song-john-lennon-instantly-approved/ 1
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner @N-4K0 lett som en plett, for C&C er i komminga straks. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner Sviskepott for nå kom vi på besøk her.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner 75192 for vi er også på nattebesøk her nå.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå