Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh...jeg dobbeltbanner @N-4K0 og tar igjen det forsømte og lover å forsøke å skjerpe meg, men fantasien tar tak og sender en i vei i alle retninger...og da kan en ikke noe for det. Kanskje en er unnskyldt da? 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Banner friskt @75192 for han oppfordrer meg til å bryte loven og så langt skal jeg nå ikke gå, men jeg skal kaste meg ut i en førjulsbestilling og få mat tilbragt til min dør i morgen den dag. Jeg vil bl.a. ha riskrem med syltetøy eller noe sånn. Jippi...det er herlig å bestille seg noen godsaker og få dem kjørt hjem! :D Hilsen light-lovbryter Pott! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Banner Cia og videreformidler til Pott at De herved er tilgitt Eders vildske fantasi som avsporet Dem, jeg rammes selv av en vildsk fantasi nu og da :) 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

I den anledning banner jeg @N-4K0 for å tilfredsstille hans nysgjerrighet og forteller at av de fjærene laget jeg
en udmerket drømmefanger som henger over min dobbeltsengkrybbe, laget på spesialanmodning av nissens mange snekkerkyndige hjelpere, som forøvrig er mine venner...alle som en. :D Kvirrevitt over lyngen! 

• Hjerte 1
Skrevet

Banner Cia for nu har De sannelig misleset, jeg er sannelig ingen spiker, spikeren er de treffende ord frøken Lussepott sagde :) 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...