N-4K0 Skrevet lørdag kl 18:32 Skrevet lørdag kl 18:32 Banner Cia for jeg har ikke bruk for sånt, vær snill gutt nå @MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 18:53 Skrevet lørdag kl 18:53 Banner N-4K0 for vi er helt enige.
Sviskepott Skrevet søndag kl 01:42 Skrevet søndag kl 01:42 Banner likegodt både C&C for nå ble jeg helt sjokkert over pillebruken i tråden. 🤯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:52 Skrevet søndag kl 01:52 Banner Sviskepott for vi lar oss ikke pille på nesene av all denne pillesnakkingen her inne.😉😉 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 01:53 Skrevet søndag kl 01:53 Banner C&C som er fullstendig upillelige uansett hvor! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:04 Skrevet søndag kl 02:04 Banner Sviskepott for vi gir deg 100% Riktig der.
Sviskepott Skrevet søndag kl 12:25 Skrevet søndag kl 12:25 Banner C&C som gir meg helt rett der, for det er veldig godt å ha det slik. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 12:28 Skrevet søndag kl 12:28 Banner Sviskepott for vi er helt enige. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:17 Skrevet søndag kl 17:17 Mr-$, banner deg for og små terge @N-4K0 gutten på forrige side. 🥴🥴😜😝 MR SPEED skrev (23 timer siden): Banner @N-4K0 jeg gjør en @N-4K0 nå sitter å tenker tide på gjøre en @N-4K0 der var du elskningen min...husk de i bilde har du testet de nå gjode jeg en @N-4K0 da kjønte du nei husk ta 2 tabeleter blir du over k#t husk dokumentere det her da.....r##k som en man da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:41 Skrevet søndag kl 17:41 Banner TheDarkSycamore -SCM for vi ser at du snakker om terging her.😉😉
N-4K0 Skrevet søndag kl 21:26 Skrevet søndag kl 21:26 Banner Cia for jeg er generelt ikke så veldig tergbar, av og til hvis jeg er i dårlig humør eller med enkelte ting kan jeg være lettergelig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 23:29 Skrevet søndag kl 23:29 Banner N-4K0 for vi ble lett irriterte og ergelige da vi vat tenåringer, men vi blir ikke det så lett nå lengre.
N-4K0 Skrevet mandag kl 21:52 Skrevet mandag kl 21:52 Banner Cia for jeg kan dessverre bli lett irritert, hovedsaklig når ting går treigt (som sirup) i spill, dog jeg prøver å overvinne irritasjonen over treige ting. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:32 Skrevet mandag kl 23:32 Banner N-4K0 for vi kan forstå deg der, vi synes at det er skikkelig irriterende og frustrerende når for eksempel internett laster tregt opp.
MR SPEED Skrevet i går, 00:41 Skrevet i går, 00:41 Banner CC heldig griser er være her må bruke mobil data fra mobilen til mq3 🥲 1
Sviskepott Skrevet i går, 01:14 Skrevet i går, 01:14 Banner @MR SPEED som kaller våre venner for noen heldige griser i natten. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:15 Skrevet i går, 03:15 Banner Sviskepott for vi er heldiggriser som alltid har hverandre, og våre gode forumvenner her.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner MR SPEED for vi ser at du sier til oss.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå