Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:37 Skrevet søndag kl 11:37 Banner Sviskepott for vi vasker og danser og synger så det tyter såpebobler utav både munnene, ørene og nesene våre. 1
SprengeMobil Skrevet søndag kl 23:46 Skrevet søndag kl 23:46 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å tenke på sangen I'm Forever Blowing Bubbles, som også er klubbhymnen til West Ham. 1
Sviskepott Skrevet i går, 00:51 Skrevet i går, 00:51 Jeg banner SM for å få meg til å lure på hvorfor noen vil kalle sin fotballklubb for "vest skinke". 😕 1
SprengeMobil Skrevet i går, 01:30 Skrevet i går, 01:30 (endret) Banner Sviskepott for å oversette West Ham. Utenom West Ham kom jeg på noen teite oversettelser av navnene på engelske fotballklubber: Fulham = Fullskinke Nottingham Forest = Ingentingskinke Skogen Crystal Palace = Krystallpalasset Endret i går, 01:30 av SprengeMobil 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:13 Skrevet i går, 03:13 Banner SprengeMobil for vi ser at det oversettes her.😉😉 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 04:55 Skrevet i går, 04:55 CC, banner dere for og flørte med selveste @SprengeMobil begge to. 🥴🥴 1
Sviskepott Skrevet i går, 07:42 Skrevet i går, 07:42 Banner TDS for å insistere på at det flørtes for omtrent harde livet her inne. Jeg ser ikkeno` 😕 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:07 Skrevet i går, 12:07 Banner Sviskepott for vi har fått vite at disse emojiene skal bety flørting.😉😉 1
MR SPEED Skrevet i går, 13:15 Skrevet i går, 13:15 Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) loger ut nå sola er nede og 10302 å 21311 søk google husk bruk lego foran nr der by by bygge videre 😍 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 15:10 Skrevet i går, 15:10 Mr-$, banner deg for dra sola inn i dette her. 🥴🥴🤪😝 1 1
MR SPEED Skrevet i går, 16:26 Skrevet i går, 16:26 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Mr-$, banner deg for dra sola inn i dette her. 🥴🥴🤪😝 Banner @TheDarkSycamore - SCM har du sett på fotball 🤪 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:45 Skrevet i går, 17:45 Banner MR SPEED vi har ikke sett på fotball.
N-4K0 Skrevet i går, 19:41 Skrevet i går, 19:41 Banner Cia for å ikke like fotball, det gjør ikke jeg heller. SprengeMobil skrev (18 timer siden): Banner Sviskepott for å oversette West Ham. Utenom West Ham kom jeg på noen teite oversettelser av navnene på engelske fotballklubber: Fulham = Fullskinke Nottingham Forest = Ingentingskinke Skogen Crystal Palace = Krystallpalasset Hva med - Manchester City = Mannkister By - Manchester United = Mannkister Forent - Liverpool = Leverbasseng - Bournemouth = Fødtmunn - Newcastle = Nyslott 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:47 Skrevet i går, 19:47 Banner N-4K0 for vi ser at du har fått deg jobb som språkoversetter her. 1
N-4K0 Skrevet i går, 19:54 Skrevet i går, 19:54 Banner Cia for det stemmer, jeg translaterer englisj til nårsk 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:57 Skrevet i går, 19:57 Banner N-4K0 for vi ser at du er en superoversetter.
Sviskepott Skrevet i går, 20:29 Skrevet i går, 20:29 Banner N-4 som visstnok "transvesterer englisj til nårsk" - det er bra med mangfold syns jeg. 1
N-4K0 Skrevet i går, 20:53 Skrevet i går, 20:53 Banner Pott for nei, nei, jeg transvesterer ikke, jeg translaterer 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at du er Mr. Tanslate. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå