Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner N-4K0 for vi lader ikke batterier akkurat nå.😉😉
N-4K0 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner Cia for ikke jeg heller, ikke engang mine egne. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner N-4K0 for vi ladet mobilene våre i går.📱📱
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. november Skrevet 11. november Hydrium skrev (4 timer siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM Fordi nå er du fryktelig masete 😋 Jeg bare tuller litte gran. Jeg bruker som oftest denne emojien her 🥴 når jeg tuller. En skjeldent gang disse 🤣, 😅, 😂, og . Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Banner N-4K0 for vi ladet mobilene våre i går.📱📱 CC, banner dere for nå har de endelig fått seg mobiltelefonen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner TheDarkSycamore -SCM for vi har hatt mobiler i noen år nå, men vi bruker de ikke på nettet. Her er vi bare på med pc-en vår. 1
MR SPEED Skrevet 11. november Skrevet 11. november (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg bare tuller litte gran. Jeg bruker som oftest denne emojien her 🥴 når jeg tuller. En skjeldent gang disse 🤣, 😅, 😂, og . Tilbake til leken: CC, banner dere for nå har de endelig fått seg mobiltelefonen. Banner @TheDarkSycamore - SCM sagt mange ganger plz bruke 😜😛😜😝🤪 …… sånne her vi her vet her…. så du brukte en. Sånn en da 👍👍😁😁 la meg slippe spørre vi kan gifte oss bare @Hydrium bare hvis du betaler bryllupet vårt sånn gjør du det tull med @Hydrium nå 😜😜👍👍 Endret 11. november av MR SPEED 1 1
MR SPEED Skrevet 11. november Skrevet 11. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Banner TheDarkSycamore -SCM for vi har hatt mobiler i noen år nå, men vi bruker de ikke på nettet. Her er vi bare på med pc-en vår. Banner CC første mobilen min var sveive mobil ikke batteri i mobilen da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner MR SPEED for vi forstår at du var sveivemester en gang.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 11. november Skrevet 11. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Banner MR SPEED for vi forstår at du var sveivemester en gang.😉😉 Banner CC tullet med dere 2 @TheDarkSycamore - SCM sånn gjør du det da du tuller 🤪🤪🤪🤪 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner MR SPEED for vi forstår at du er i køddehumør nå i kveld.😉😉
Sviskepott Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner C&C for alt av humør er en bra ting i tulletråder. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Banner Sviskepott for vi er helt enige. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november Skrevet 12. november (endret) MR SPEED skrev (10 timer siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM sagt mange ganger plz bruke 😜😛😜😝🤪 …… sånne her vi her vet her…. så du brukte en. Sånn en da 👍👍😁😁 la meg slippe spørre vi kan gifte oss bare @Hydrium bare hvis du betaler bryllupet vårt sånn gjør du det tull med @Hydrium nå 😜😜👍👍 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for og si videre til @Sviskepott som kan si videre til dere atter en gang som kan si til min kjære @MR SPEED som kan si videre til dere atter atter en gang, som kan si videre til Mr-$ atter en gang, som kan si videre til seg selv at han vil at jeg skal kutte ut og bruke min favoritt emoji enne her 🥴. 😔😌🥴🥴 Endret 12. november av TheDarkSycamore - SCM 2
N-4K0 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Banner Sycen for jeg syns emojis som 😂 🤣 lettere viser at man spøker, " 🥴 " blir litt for tvetydig for min del siden det ikke er like lett å skjønne hva det betyr, men det er selvsagt opp til deg 1
Sviskepott Skrevet 12. november Skrevet 12. november Banner N-4 som mener at ting er opp til andre å bestemme, når det er den enkelte som skal kunne bestemme det selv...hvis de våger. 🙄 Tror jeg. 1
N-4K0 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Banner Pott for å forstå det riktig alle liker vi forskjellige ting og har ting vi foretrekker mer enn andre ting, men uansett hvor mye jeg personlig måtte mislike noe, støtter jeg selvsagt enhvers rett til å like det hen liker 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november Banner N-4K0 for vi er helt enige.
SprengeMobil Skrevet 12. november Skrevet 12. november Banner MR SPEED for å påstå at N-4K0 liker han på bildet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå