Hydrium Skrevet 8. november Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner TheDarkSycamore - SCM for vi lørdagsmorgenbanner deg nå. Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), fordi det er IKKE er mulig å morgenbanne noen før klokka fem, da er det natt 😛 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Godmorgenbanner @Hydrium blidt og forteller at det er jeg litt uenig i; om våren synger fuglene når de står opp i tre-firetiden og da er det morgen. Ingenting endres selv om det er mørkt ute. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. november Skrevet 8. november Skvis, banner deg for og blande fuglene inni dette. 🥴🥴🥴 1 1
MR SPEED Skrevet 8. november Skrevet 8. november Banner @TheDarkSycamore - SCM han er på klagehumør i dag he he er ikke sint nå da 👍👍🥳🥳 1 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november 🤡 Klovnebanner @MR SPEED som sprer glede og tommeltotter i tråden. Det kan en aldri få for mye av. Ha en bra lørdag! 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 1
MR SPEED Skrevet 8. november Skrevet 8. november Sviskepott skrev (7 minutter siden): Takkebanner @MR SPEED så meget for alle hjertene og gode ord. Så rødmer jeg kledelig når ingen ser meg. 😳 Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november MR SPEED skrev (Akkurat nå): Banner @Sviskepott ta bilde så kan vi see søt å pen du er ❤️❤️ Smiskebanner @MR SPEED ...for ingen er så søt som han...det er helt umulig! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Banner Sviskepott for vi ser at noen sier her oppe at man ikke kan morgenbanne før klokken 05.00. Men vi spiser frokost klokken 04.00. Så det er morgen for oss. 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Enigbanner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for det er vi helt enige i. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Banner Sviskepott, for vi ser at du enighetsbanner oss her. Da enighetsbanner vi deg tilbake. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner Sviskepott, for vi nattbanner deg tilbake du vår gode venn.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 9. november Skrevet 9. november Takkebanner C&C& som er mine gode venner i stereo hver dag! 1
N-4K0 Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner Pott for å sette Cia i stereo, som faktisk passer bra siden de er to i én 1
MR SPEED Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner @N-4K0 han ho vi oss kødder med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) da 😁😁 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner MR SPEED for vi ser på det som å bli kalt for Stereotvillingene som et skikkelig fint kompliment.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kaler dere CC jeg 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november Banner MR SPEED for det liker vi også.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå