N-4K0 Skrevet 4. november Skrevet 4. november Bannr Cia for å ffå mde seg altttttt... dzz... Error: system_failure 😵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner N-4K0 for vi har også opplevd en del sånne Error trøbbel både på Diskusjon.no., Kvinneguiden, Familieforumet & på Doktoronline. Vi tenker at det er serveren til Egmont som det er trøbbel med. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. november Skrevet 5. november Nack, banner deg for og bruke kun en B i setningen sinn. 🥴🥴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at du teller B-er.😉😉
Sviskepott Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner C&C for de har full oversikt over alle bokstavene og tellingene her inne. 1
N-4K0 Skrevet 5. november Skrevet 5. november (endret) Banner Pott for å holde oversikt over bra hva Cia har oversikt over. Endret 5. november av N-4K0 1 1
Sviskepott Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner N-4 for å ha oversikt over hvem som har oversikt over oversikten. 😱 1
N-4K0 Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner Pott for, nei, nå gidder jeg ikke mer oversikt 😵 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner MR SPEED for vi ser at du tar en tur med DHL EXPRESSEN.😉😉 1
N-4K0 Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner Cia for å ekspresslevere Speed til DHL, nei, DHL til Speed! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. november Skrevet 5. november Banner N-4K0 for vi ser at det fortsatt foregår DHL snakk her inne.😉😉
SprengeMobil Skrevet 6. november Skrevet 6. november Banner Ciaran og Ciara for å se at det snakkes om DHL. Det med profilbildet som jeg skrev om i Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt, var bare en idé fra min side med tanke på mitt profibilde. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) Spre-M, banner deg for og ta plassen min. Stil deg i kø din snik. 🥴🥴🤣 Endret 6. november av TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) Spre-M, banner deg for og bruke en B, en T, en H, en D, en F, en O, en Å, en G, en S, en M og en I i setningen sin. 🤓🤓 Endret 6. november av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. november Skrevet 6. november Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at det snakkes om bokstaver og sniking her.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 6. november Skrevet 6. november Banner C&C for her er det bokstaving, snoking og sniking og de er kjempegode til alt sammen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå