SprengeMobil Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Banner Ciaran og Ciara for jeg håper at dere to har hatt en fin fredagskveld. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner SprengeMobil for Tusen Takk, vi håper at du også har hatt en Fin og God Lørdagskveld.
N-4K0 Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner Cia og dere andre for jeg håper dere har hatt en bra allehelgensaften, knaskeknep eller ikke knaskeknep 🎃 Sviskepott skrev (13 timer siden): Banner C&C som visst nok driver på med noe "rett-i-fiseringen"...og da nekter jeg å oppholde meg rundt hendelsene. *host-hark* Nu leser De mer i det nevnte ord enn meningen var, frøken Pott! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner N-4K0 for vi fikk ingen knask eller knep besøk i går kveld, fordi vi hadde slukket utelyset vårt.
N-4K0 Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner Cia for jeg fikk ingen besøk heller selv om utelyset er på, men jeg har lite lys på inne og oppe i hovedetasjen er det kun lys i innergangen nå når jeg er alene i huset. 1
Sviskepott Skrevet 1. november Skrevet 1. november Jeg må banne N-4 m.fl. for jeg glemte at det var den kvelden og fikk ingen besøk,- heldigvis. 1 1
N-4K0 Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner Pott for her var det stille som ei blomsterpotte 1 1
Sviskepott Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner N-4 tilbake fordi jeg tror at enkelte kanskje sover ennå? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. november Skrevet 1. november Banner Sviskepott for vi er våkne vi.😉😉
N-4K0 Skrevet 2. november Skrevet 2. november (endret) Banner Cia for å være som kaptein Sabeltann, de kommer alltid tilbake Endret 2. november av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. november Skrevet 2. november Banner N-4K0 for vi kommer alltid tilbake til våre fine og flotte forumvenner.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Skrevet 3. november CC, banner dere for og snakke om forum vennene sine. 🙂☺️🙃 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Skrevet 3. november Banner TheDarkSycamore - SCM for vi kan bekrefte at det stemmer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november Skrevet 3. november Nack, banner deg for og gjeipe til CC. 1
MR SPEED Skrevet 3. november Skrevet 3. november Banner @TheDarkSycamore - SCM gjeipe til darkesd as 😍😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Skrevet 3. november Banner N-4K0 for vi ser at det foregår geiping her inne nå.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. november Skrevet 3. november Banner N-4K0 for å ser at vi gjør grundig forarbeid, og får med oss det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå