MR SPEED Skrevet fredag kl 19:13 Skrevet fredag kl 19:13 Banner CC gjør en @TheDarkSycamore - SCM nå hører på Van halen jump 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:25 Skrevet fredag kl 23:25 Banner MR SPEED for vi digger Van Halen & sangen deres Jump.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet i går, 01:46 Skrevet i går, 01:46 Banner Cia for jeg er ikke så begeistret for Jump, men jeg har hørt langt verre. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner N-4K0 for vi Megadigger Van Halens Jump.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Må innrømme at jeg så med kjempestore øyne første gangen jeg så "Jump"-låta på tv. 😜 Alle sammen gjorde inntrykk! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner Sviskepott, for vi ser at du glemte å banne her i Bannetråden nå.😉😉 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden CC, banner dere for og ikke glemme og banne. ☺️🤗 1 1
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner MR SPEED og alle sammen likegodt, så er det gjort for i kveld. Bann. Bann. Bann, flotte folk! 1 1
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banna @Sviskepott hurra du husket å banne nå slipper Vi ordens lærene @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Kjempefint å få sånn en vennlig påminnelse fra MR SPEED, så derfor banner jeg deg vennlig tilbake med fløyel på og håper du liker det, Herr MR SPEED! 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner Sviskepott for nå lørdagsbanner vi deg.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner N-4K0 for å lørdagsbanne oss, og nå lørdagsbanner vi deg.😉😉
N-4K0 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner Cia for jeg vil ha meg frabedt å bli beskyldt for å lørdagsbanne dere når jeg overhodet ikke lørdagsbannet dere! 😮 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at du fraber deg lørdagsbanninger.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden (endret) CC, banner dere og @Maskinfører for, så dere meg streame igår? ☺️🎮 Endret 46 minutter siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Banner TheDarkSycamore - SCM for vi så deg ikke streame i går lørdag. Men vi skal se deg streame i dag søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå