Sviskepott Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober N-4K0 skrev (13 timer siden): Banner Pott for å redusere meg til denne personen 😢 Kongelige og andre der oppe kalles høyttravende ting, men vi andre er mudbloods og da blir det noe annet, men vi er i samme fine bås. Jeg mente det godt dessuten. MR SPEED skrev (1 time siden): Banner CC Hils vår egen Krusty the Clown 🤪😜😝 Hyggelig at du presenterer familiemedlemmer for oss. Banne meg velkommen er han. 2
MR SPEED Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Banner @Sviskepott You say it's your birthday ❤️❤️❤️❤️ 1 1
Sviskepott Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Jeg banner blidt MR SPEED mens jeg hopper opp og ned og klargjør meg for en bursdagsfest! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Banner Sviskepott for vi ser at MR SPEED kommer med bra musikk her nå.♥️♥️♥️♥️ 2
N-4K0 Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Banner Cia for å tvinge meg til å iføre meg headset og stenge ute lyden av kjedelig 60-tallsmusikk med heftig trance 1 1
Sviskepott Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Banner både MR SPEED og MR KRUSTY for å lage litt halloy i den fargerike tråden! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Skrevet 13. oktober Banner Sviskepott for vi er helt enige. 1
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Nattbanner C&C, for her er så stille...så hvor er de egentlig? 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) Skvis, banner deg for og ikke lage et hjemmelaget adventskalender. Slik jeg holder på med akkurat nå. Se bildene. 🤗☺️ Det er en hjemmelaget Magic The Gathering adventskalender. 🎴🎴🎴 Endret 14. oktober av TheDarkSycamore - SCM 2
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Jeg banner den kreative TDS og tenker at dette har jeg ikke sett før...og beundrer innsatsen. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Banner Sviskepott for vi har vært opptatte med Beatlesmaratonen vår nå i natt.♥️♥️♥️♥️ 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) Sviskepott skrev (16 minutter siden): Jeg banner den kreative TDS og tenker at dette har jeg ikke sett før...og beundrer innsatsen. CC, banner dere for og si videre til Skvis at, det blir uansett en overraskelse. Jeg vet ikke hva slags Magic The Gathering kort jeg faktisk får. 🤩🤗🥰🎴🎴🎴 Endret 14. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Banner TheDarkSycamore - SCM for vi synes at det høres spennende ut.🥰🥰 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) CC, banner dere og @Sviskepott, for nå er jeg endelig ferdig med å lage absolutt alle 33 eskene til Magic The Gathering Adventskalenderen min. Eskene er ensfarget og litt kjedelig foreløpig, da. Det fikser jeg underveis. 😏😌 Utenom det, så er det jo et kult konsept, ingen tvil om. ☺️🤩😎 Endret 14. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1 2
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Kjære vene...jeg blir jo himmelfallen av beundring over innsatsen og ferdig resultat! BRAVVVVO! 😃 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober (endret) Sviskepott skrev (10 minutter siden): Kjære vene...jeg blir jo himmelfallen av beundring over innsatsen og ferdig resultat! BRAVVVVO! 😃 Skvis, banner deg for jeg er spent hva slags kule kort jeg får i Magic kalenderen min nå i Desember. 🤔🤔 Endret 14. oktober av TheDarkSycamore - SCM 1
Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Håper TDS får godsaker så det kjennes langt nede i røttene og jeg banner høyt av håp og glede ang. den saken! 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Skvis, banner deg for og hype med meg. 🥴🥴🥴 1
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Banner @TheDarkSycamore - SCM når du IKKE VET korta åsen vet du de kule da hm ok da elsking 👍👍👍👍ok da den er super grei da,, ,NOTHIN BUT A GOOD TIME POISON 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå