Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:18 Skrevet onsdag kl 02:18 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi kan ikke huske at det har vært noe kjefting på noen her på lenge. Og det synes vi at er bra. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 02:22 Skrevet onsdag kl 02:22 (endret) CC, banner dere for også være enig i det jeg nevnte. Igjen, det syns jeg også. 🙃🙂 EDIT: Góðan nótt krakkar. 😴🥱💤 Endret onsdag kl 02:23 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:34 Skrevet onsdag kl 02:34 Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ønsker deg God Tur til Drømmeland.😴😴💤💤🥱🥱
N-4K0 Skrevet torsdag kl 11:20 Skrevet torsdag kl 11:20 Banner Cia for å sende Sycen til Drømmeland ™️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 12:30 Skrevet torsdag kl 12:30 Banner N-4K0 for vi sang fine nattasanger for han.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 17:58 Skrevet torsdag kl 17:58 Banner Cia for å lulle Sycen i søvn med byssanlull 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:20 Skrevet torsdag kl 18:20 Banner N-4K0 for før du vet ordet av det, synger vi deg i søvn også.
N-4K0 Skrevet fredag kl 19:28 Skrevet fredag kl 19:28 Banner Cia for det kunne jeg trengt av og til, jeg klarer ikke å sovne før det har gått... lang... ti... zzzzzz 😴 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 22:38 Skrevet fredag kl 22:38 Banner N-4K0 for å sove tidligere på kvelden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:34 Skrevet fredag kl 23:34 Banner SprengeMobil for vi to har en temmelig skakkjørt døgnrytme. 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:52 Skrevet fredag kl 23:52 Banner Cia for vi er døgnrytmetvil... erh, trilli... nei, dere er 15 år yngre enn meg, det blir bare rart... 🤔 😵 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 01:26 Skrevet lørdag kl 01:26 Nack, banner deg for nå har du fått et nytt nicknavn. 🥴🥴 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:15 Skrevet lørdag kl 02:15 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi ser at du delte ut et nytt nicknavn.😉😉
MR SPEED Skrevet lørdag kl 10:24 Skrevet lørdag kl 10:24 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Banner SprengeMobil for vi to har en temmelig skakkjørt døgnrytme. Banner nattranglerene er helt enig CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sorry måtte tagge dere nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:51 Skrevet lørdag kl 11:51 Banner MR SPEED for vi ser at du er enig med oss der.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:37 Skrevet lørdag kl 16:37 Banner MR SPEED for vi er våkne vi.😉😉
N-4K0 Skrevet lørdag kl 23:57 Skrevet lørdag kl 23:57 (endret) Banner Cia for jeg døper Dem herved The Natteranglers TheDarkSycamore - SCM skrev (22 timer siden): Nack, banner deg for nå har du fått et nytt nicknavn. 🥴🥴 Hva!! At De våger! Endret lørdag kl 23:57 av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:52 Skrevet i går, 00:52 Banner N-4K0 for da døper vi deg til Ivrigtrådposter. 1
MR SPEED Skrevet i går, 08:15 Skrevet i går, 08:15 Banner slegga truten as de kødder med @N-4K0 nå 👍👍👍👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå