Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 11:56 Skrevet tirsdag kl 11:56 Banner MR SPEED for vi lurer på hva du har lyst til.😉😉
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 15:13 Skrevet tirsdag kl 15:13 Banner CC jeg har lyst til hva da CC vet ikke helt lørdagen skal komme da snop dag da 🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:40 Skrevet tirsdag kl 16:40 Banner MR SPEED for vi synes at det er viktig at vi koser oss.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:08 Skrevet i går, 02:08 Banner MR SPEED for det stemmer, og vi håper at du også koser deg.
Sviskepott Skrevet i går, 07:37 Skrevet i går, 07:37 Banner C&C for de legger igjen så mye kos her når jeg kommer inn og skal sette meg. 1
N-4K0 Skrevet i går, 10:37 Skrevet i går, 10:37 Banner Potten for å være med på å legge igjen kos 1 1
MR SPEED Skrevet i går, 11:33 Skrevet i går, 11:33 Banner trulte mor for han ho koser her hjerte fra meg til deg 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:08 Skrevet i går, 12:08 Banner MR SPEED for vi sier tusen takk for hjertet.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner C&C for jeg tror at det digre hjertet der er fullt av god sjokolade! 😃 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Skvis, banner deg for, tro gjør man i kirka, her skal man vite. 🥴🥴🥴 Endret 23 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ok, da banner jeg TDS-SCM nokså grundig for jeg VET at dette her er ganske godt! Jeg syns det i alle fall! 1 2
MR SPEED Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Sviskepott skrev (18 minutter siden): Ok, da banner jeg TDS-SCM nokså grundig for jeg VET at dette her er ganske godt! Jeg syns det i alle fall! Banner sviska namn laris namn 😍😍 engelsk konfekt ❤️❤️ Endret 23 timer siden av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner MR SPEED for vi sier også nam nam.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for vi er 100% enige med deg der, nam nam.😋😋🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg er også enig med MR SPEED. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner SprengeMobil for vi har planer om å kjøpe sånt snop til helgen. 1
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden banner CC hadde planer om kjøpe engelsk konfekt hos oda men de hadde den ikke 1
SprengeMobil Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner MR SPEED for han burde ta turen på Rema 1000 og kjøpe alt av smågodt. Du må huske på å ha en pose for hver variant. Dvs. en pose med sure flasker, en med skaller, en med sjokoladefigurer osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå