Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:03 Skrevet mandag kl 19:03 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi vet om den valgomaten men vi har ikke prøvd den.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet mandag kl 19:06 Skrevet mandag kl 19:06 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for vi vet om den valgomaten men vi har ikke prøvd den. CC, banner dere for den er veldig lett og bruke. Jeg liker NRK sin valgomat bedre en de andre. Der får man så hva partiene støtter. 😃 Endret mandag kl 19:07 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 22:09 Skrevet mandag kl 22:09 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi lurer på om du er fornøyd med resultatet av valget??😊😊☺️☺️
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner de undersøkende vennene våre C&C for å være valgnysgjerrige? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner Sviskepott, for vi var litt nysgjerrige.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Banner Sviskepott, for vi var litt nysgjerrige.😉😉 CC, banner dere for, det er en start. 🤗🤗 Jeg stemte blankt første gang jeg stemte. 😏😏 1
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner Sycen for jeg skulle egentlig forhåndsstemme, men det ble stemt i går på valgdagen, selv om min stemme ikke utgjorde en døyt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner N-4K0 for vi klarte ikke å bestemme oss for hvem vi skulle stemme på.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner N-4K0 for vi klarte ikke å bestemme oss for hvem vi skulle stemme på. CC, banner dere for det er det valgomaten er til, hvis man er usikker på hva man skal stemme. 🙃😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi er ikke så interesserte i partipolitikk.😉😉
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Banner Cia for jeg mener man helst burde bruke stemmeretten sin, og som Sycen sier er det lurt å bruke en valgomat for å finne ut hva slags parti man er mest enig med, men det er selvsagt ingen tvang Aller helst burde man i det minste stemme blankt hvis man ikke klarer å bestemme seg - dog, jeg vet ikke helt hvordan man stemmer blankt, jeg så ikke etter i går om det var "blanke" stemmesedler i hyllene, men jeg vil tro valglokalene har det liggende som alternativ. Stemmer man blankt viser man bare f.eks. at man ikke er enig med noen partier, eller at det er mer man misliker med alle partiene enn man faktisk liker. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner N-4K0 for vi synes at politikerne bare lover og lyver uansett hvilket parti de tilhører, så derfor har vi mistet all interessen for partipolitikk.
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner Cia for det skjønner jeg absolutt, men forandring fordrer stemming, selv blank stemme hjelper men nok om det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at det er full aktivitet her inne i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå