Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:35 Skrevet fredag kl 16:35 Banner MR SPEED for den liker vi.
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:08 Skrevet fredag kl 23:08 Banner Cia for å bedrive dobbelglising og trippeltomling. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:45 Skrevet fredag kl 23:45 Banner N-4K0 for å se at vi har et mangt så tidsfordriv her inne.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner MR SPEED for vi synes at det er knallbramusikk.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner @Maskinfører lyst være vi med du banner den over exe jeg banner deg for du gjettet feil du banner du mmeg for jeg skriver mmeg feil da er jo meg 2
Maskinfører Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden MR SPEED skrev (15 minutter siden): Banner @Maskinfører lyst være vi med du banner den over exe jeg banner deg for du gjettet feil du banner du mmeg for jeg skriver mmeg feil da er jo meg Banner @MR SPEEDfordi han er så trøtt etter og ha spist opp posen mln med Ostepopp 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Maskinfører, banner deg for og snakke om ostepop. 1
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner @TheDarkSycamore - SCM han nevner det han liker best ostepop 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner N-4K0 for vi synes at potetgull er den beste snacksen.🟡🟡😋😋
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner Cia for jeg er i stor grad lei av potetchips, enten har smaken min forandret seg eller så har de byttet til sunnere planteolje til stekingen, for jeg syns ikke vanlig potetchips er på langt nær like godt som det var før. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner N-4K0 for vi må si oss litt enige angående den planteoljen, og vi synes at det samme gjelder pommes frites også.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) CC, banner dere for og være enig med @N-4K0 gutten. Jeg derimot smaker ikke noe forskjell. Jeg syns potetgull har smakt likt igjennom hele mitt liv. Men jeg har aldri vært stor fan av pommes fritses, da. Jeg spiser det jah, men skjeldent. Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå