N-4K0 Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Banner Cia for det skal jeg ikke legge meg borti, bruk det uttrykket som dere vil, for all del jeg påpeker bare at det bokstavelig talt ikke gir mening. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Banner N-4K0 for vi har alltid brukt det begrepet. men vi har aldri tenkt over at det ikke gir mening. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli CC, banner dere for det er jo trossalt morsomt og si, tho. ☺️😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner TheDarkSycamore-SCM for det har vi ikke tenkt på.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner SprengeMobil for hadde ikke det i tankene våre nei.😉😉 1
MR SPEED Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner CC det hadde de ikke tenkt på…. Tenker på kommet en pakke jeg ikke vet hva er ??😵💫😵💫 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner MR SPEED for vi ser at du forteller oss at du får en pakke.
N-4K0 Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner Cia Speed for det blir kanskje nytt Legokjøp på meg snart, Architecture-sett 1
N-4K0 Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner Spre for å påstå at jeg understreket når jeg gjennomstreket 1
SprengeMobil Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner N-4K0 for unnskyld meg, jeg skrev feil istad. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli Banner MR SPEED for vi sier hallo i natten.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. juli Skrevet 30. juli Banner N-4K0 for vi ser at det sies hallo i alle luker her inne nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå