Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:09 Skrevet fredag kl 02:09 Banner MR SPEED for vi sier tusen takk.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet fredag kl 03:24 Skrevet fredag kl 03:24 CC, banner dere for og skrive med 17 forskjellige bokstaver. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 11:15 Skrevet fredag kl 11:15 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se hvor mange bokstaver vi bruker.😉😉
N-4K0 Skrevet fredag kl 11:35 Skrevet fredag kl 11:35 Banner Cia for det har blitt kjøligere her nå 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 16:56 Skrevet fredag kl 16:56 Banner N-4K0 for vi kan fortelle at det har det blitt i Bergen også.
MR SPEED Skrevet fredag kl 19:14 Skrevet fredag kl 19:14 Banner CC er kaldt her nå slått av vifta nå 😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:55 Skrevet fredag kl 23:55 Banner N-4K0 for vi har overskyet oppholdsvær her i Bergen nå i natt.☁️☁️
MR SPEED Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner CC SOL HER 24 ute inne 23 varmegrader henta brannslokkings apparatet 10 kilo tungt 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner MR SPEED for vi har regn her i Bergen i dag.🌧️🌧️☔☔
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Banner CC varmt her 25 varmegrader 24 ute vifta er på nå 😝 1
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Banner Speed for vi hadde en periode med øsregn tidligere. 1
MR SPEED Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Banner @N-4K0 synes det er varmt ja men jeg tåler varmen bra da ja 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner MR SPEED for vi tåler ikke varmen bra.🥵🥵👎👎
SprengeMobil Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner Ciaran og Ciara for det gjør jeg! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner SprengeMobil for vi har rødt hår og melkehvit hud, så vi tåler veldig lite solsteik om sommeren.🥵🥵
N-4K0 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner Cia for jeg har aldri skjønt poenget med beskrivelsen "melkehvit hud", det er vel intet levende menneske som bokstavelig talt har melkehvit hud, da ville man sett ut som et lik. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner N-4K0 for vi har alltid brukt begrepet melkehvit hud, og vi kommer til å fortsette å bruke det. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden CC, banner dere for nå skal jeg legge meg. Natti natt folks. 😴🥱💤 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi ønsker deg en God Tur til Drømmeland.🥱🥱😴😴💤💤 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå