Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner MR SPEED for vi er møkkalei tropevarmen nå.🥵🥵👎👎 1
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner Speed for her var det også oppi 25-27 grader da jeg var ute i 7-8-tida i (går)kveld, det var litt for hett for meg i direkte sollys 😓 1
MR SPEED Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner @N-4K0 20wx2 ladder blir glo varm etter ladder power bank 29% 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner MR SPEED for vi har fortsatt Beatlesmaraton.♥️♥️♥️♥️ 1
SprengeMobil Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden (endret) Banner Ciaran og Ciara for å kose seg med The Beatles. Nå kom den triste nyheten om at Ozzy Osbourne dessverre gikk bort, 76 år gammel. Akkurat nå valgte jeg å hedre han ved å spille musikken hans, både med Black Sabbath og som soloartist. Endret 46 minutter siden av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Banner SprengeMobil for vi fikk også med oss den triste nyheten om dødsfallet til Ozzy Osbourne.🌹🌹💔💔 1
SprengeMobil Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Banner Ciaran og Ciara for å også være like oppdatert på siste nytt som jeg er. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Banner SprengeMobil for vi er både Ozzy Osbourne-fans og Black Sabbath-fans. 1
SprengeMobil Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Banner Ciaran og Ciara for jeg er også fans av både Ozzy Osbourne og Black Sabbath. Rart å tenke på at dette skjedde nesten tre uker etter at han fikk med seg Tony Iommi, Geezer Butler og Bill Ward for én siste konsert med Black Sabbath (første med originalbesetningen på 20 år), som også ble hans siste konsert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Banner SprengeMobil for vi tenker at den siste konserten hans kommer til å bli en Legendarisk konsert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå