Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:54 Skrevet lørdag kl 12:54 Banner MR SPEED for vi ser at du dokumenterer drepende temperaturer her inne nå.🥵🥵😉😉 1
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 12:55 Skrevet lørdag kl 12:55 Banner Ciaran og Ciara for å ha postet samtidig som meg, og å starte side 10805 med dette. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:59 Skrevet lørdag kl 12:59 Banner SprengeMobil for vi fikk en samtidighetsbanning med deg her inne i sted.😉😉 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:08 Skrevet lørdag kl 21:08 Banner CC si til @SprengeMobil nei likte det ikke sorry der du 👎 1
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 21:43 Skrevet lørdag kl 21:43 Banner MR SPEED fordi han ikke liker Sabrina Carpenter (tross bildet i PM), og popmusikk generelt. Jeg liker stortsett det meste innen musikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:41 Skrevet i går, 00:41 Banner SprengeMobil for vi er helt enige med deg der. 1
MR SPEED Skrevet i går, 00:48 Skrevet i går, 00:48 Banner CC SI TIL @SprengeMobil lastet ned det bilde for moro fra pinterest et her For moro 😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:14 Skrevet i går, 02:14 Banner MR SPEED for å overraske oss med Beatlesbilder som vi elsker.♥️♥️♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:51 Skrevet i går, 16:51 Banner MR SPEED for vi har hatt 30 varmegrader her i Bergen i dag.🥵🥵 1
SprengeMobil Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg har hatt opp mot 25 varmegrader her oppe i det siste. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner SprengeMobil for vi er fornøyde med 20 varmegrader, det er passelig sommertemperatur for oss.
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner C&C fordi de liker den varmen som jeg ikke gjør. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner Sviskepott for vi synes at 20 varmegrader på dagen og 10 varmegrader om natten er perfekt sommertemperaturer for oss.
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner C&C for de nok har en kjølig kjeller å gå i hi i. 1
N-4K0 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner Pott for å være en felles middelvarmenyter 1 1
Sviskepott Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Banner N-4 for å nå vite at hun vil ha fem pluss utenfor sin bolig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Banner Sviskepott for da synes vi at det begynner å bli litt kjølig.🥶🥶
Sviskepott Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Banner C&C for de trenger jo ikke være der jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå