Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:54 Skrevet lørdag kl 12:54 Banner MR SPEED for vi ser at du dokumenterer drepende temperaturer her inne nå.🥵🥵😉😉 1
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 12:55 Skrevet lørdag kl 12:55 Banner Ciaran og Ciara for å ha postet samtidig som meg, og å starte side 10805 med dette. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:59 Skrevet lørdag kl 12:59 Banner SprengeMobil for vi fikk en samtidighetsbanning med deg her inne i sted.😉😉 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 21:08 Skrevet lørdag kl 21:08 Banner CC si til @SprengeMobil nei likte det ikke sorry der du 👎 1
SprengeMobil Skrevet lørdag kl 21:43 Skrevet lørdag kl 21:43 Banner MR SPEED fordi han ikke liker Sabrina Carpenter (tross bildet i PM), og popmusikk generelt. Jeg liker stortsett det meste innen musikk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:41 Skrevet søndag kl 00:41 Banner SprengeMobil for vi er helt enige med deg der. 1
MR SPEED Skrevet søndag kl 00:48 Skrevet søndag kl 00:48 Banner CC SI TIL @SprengeMobil lastet ned det bilde for moro fra pinterest et her For moro 😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:14 Skrevet søndag kl 02:14 Banner MR SPEED for å overraske oss med Beatlesbilder som vi elsker.♥️♥️♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:51 Skrevet søndag kl 16:51 Banner MR SPEED for vi har hatt 30 varmegrader her i Bergen i dag.🥵🥵 1
SprengeMobil Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg har hatt opp mot 25 varmegrader her oppe i det siste. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner SprengeMobil for vi er fornøyde med 20 varmegrader, det er passelig sommertemperatur for oss.
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner C&C fordi de liker den varmen som jeg ikke gjør. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner Sviskepott for vi synes at 20 varmegrader på dagen og 10 varmegrader om natten er perfekt sommertemperaturer for oss.
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Banner C&C for de nok har en kjølig kjeller å gå i hi i. 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner Pott for å være en felles middelvarmenyter 1 1
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner N-4 for å nå vite at hun vil ha fem pluss utenfor sin bolig. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Sviskepott for da synes vi at det begynner å bli litt kjølig.🥶🥶
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner C&C for de trenger jo ikke være der jeg er. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner Sviskepott for vi hadde nok likt å ha en sånn snill og god venn som deg som vår nabo.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå