MR SPEED Skrevet fredag kl 18:27 Skrevet fredag kl 18:27 Banner @SprengeMobil selv for han nå lider i varmen….. nå er bare dessverre 28 varmegrader da 😢😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:30 Skrevet fredag kl 18:30 Banner MR SPEED for vi liker ikke varme.🥵🥵👎👎
SprengeMobil Skrevet fredag kl 22:14 Skrevet fredag kl 22:14 Banner Ciaran og Ciara for jeg lider ikke av varmen her oppe i nord. I morgen er den ordentlige sommervarmen i gang, med 24 grader på mandag! Drikk masse vann, spis masse is, som jeg skal gjøre! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:03 Skrevet i går, 00:03 Banner SprengeMobil for vi har begge to rødt hår og melkehvit hud, så vi tåler ikke sterk varme og mye sol. Da ser vi ut som to kokte hummere.🦞🦞
N-4K0 Skrevet i går, 00:34 Skrevet i går, 00:34 Banner Cia for jeg har hverken rødt hår eller blek hud, men jeg ser også ut som en (lettere) kokt hummer hvis jeg er mye ute i sola. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:09 Skrevet i går, 02:09 Banner N-4K0 for vi liker best å finne en skygge og ha noe kaldt å drikke når solen steiker.👨🦰👩🦰🥤🥤🧊🧊☀️☀️🌞🌞🥵🥵 1
N-4K0 Skrevet i går, 02:48 Skrevet i går, 02:48 Banner Cia for der er jeg helt enig, steiksol = skygge og kald drikke. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:52 Skrevet i går, 02:52 Banner N-4K0 for å være enig med oss der.
N-4K0 Skrevet i går, 02:57 Skrevet i går, 02:57 Banner Cia for å banne meg for å være enig, det fortjener et bann 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:00 Skrevet i går, 03:00 Banner N-4K0 for det synes vi også.
MR SPEED Skrevet i går, 04:52 Skrevet i går, 04:52 Banner @N-4K0 hva skal banne med for hm vet ikke ?????? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Banner MR SPEED for vi banner deg nå vi.😉😉
MR SPEED Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner CC nå er jeg trøtt er sånn med litte cola 😢 1
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner Speed for jeg har tilfeldigvis drukket litt Cola uten sukker i kveld. Jeg skjønner ikke hvorfor de kuttet ut navnet Coca-Cola Zero i Norge og gikk over til Coca-Cola uten sukker, Cola Zero høres mye bedre og mer logisk ut. I det minste kunne de kalt det Coca-Cola Null hvis målet var at alle skulle forstå at det er sukkerfri uten å måtte forstå engelsk. Dessuten har jeg personlig alltid syntes (den norske?) Tab Xtra var den beste sukkerfrie colaen, men den døde dessverre ut. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner MR SPEED for vi kan ikke fordra sukkerfribrus.🤢🤢🤮🤮 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner MR SPEED for det liker vi å høre.
N-4K0 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner Cia for generelt er jeg helt enig, sukkerfri brus er overhodet ikke like god som vanlig. Sprite er den eneste hvor smaken er så lik at det nesten er det samme og der syns jeg faktisk sukkerfri er aldri så lite bedre, men alt annet? Niks sukker > sukkerfri. Kanskje det er nostalgien, det er tross alt en del år nå siden Tab Xtra forsvant og sikkert 20 år siden jeg smakte den sist, men sånn som jeg husker smaken syns jeg den var god, i hvertfall til sukkerfri å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå