TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:55 Skrevet tirsdag kl 18:55 (endret) CC, banner dere for og kalle seg selv for Bekreftingsgutten og Bekreftingsjenta. Edit: Velkommen til siden 10800. ☺️🤗🙃 Endret tirsdag kl 18:56 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:59 Skrevet tirsdag kl 18:59 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi gratulerer deg med å være førstemann til å banne på side 10800. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 19:02 Skrevet tirsdag kl 19:02 (endret) CC, banner dere for og gratulere meg med uten og gi meg noen virtuell krone. Endret tirsdag kl 19:02 av TheDarkSycamore - SCM 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:08 Skrevet tirsdag kl 19:08 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi er helt satt ut i varmen i dag.🥵🥵 Men her får du kroner fra oss.👑👑 1 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:28 Skrevet tirsdag kl 19:28 Banner Ciaran og Ciara for å si, takker og bukker og neier fra forrige side! Jeg byttet profilbilde igår, etter at Nico Hülkenberg tok tredjeplass i Storbritannias Grand Prix på Silverstone søndag, og dette var hans første pallplass noensinne i Formel 1, etter 239 løp! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:30 Skrevet tirsdag kl 19:30 Banner SprengeMobil for vi synes at det er et kult bilde. 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:38 Skrevet tirsdag kl 19:38 (endret) Banner Ciaran og Ciara for jeg takker og bukker og neier! Lando Norris vant, foran teamkompis Oscar Piastri og Nico Hülkenberg, som kom på tredjeplass nevnt i forrige post. I tillegg til at Norris fikk seierstroféet, fikk han, Piastri, Hülkenberg og McLaren-representanten hver sine troféer i Lego. Dette ser ut som noe MR SPEED skulle sett, siden det er Lego. Endret tirsdag kl 19:40 av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:48 Skrevet tirsdag kl 19:48 Banner SprengeMobil for vi tenker også at det hadde vært noe for MR SPEED. 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 21:22 Skrevet tirsdag kl 21:22 Banner CC HM VET IKKE LEGO må sette real pause i lego kjøpe nå 👎👎 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 22:34 Skrevet tirsdag kl 22:34 Banner N-4K0 for vi tenker at det kan være litt lurt av og til. 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 22:53 Skrevet tirsdag kl 22:53 Banner Ciaran og Ciara for jeg er helt enig med dere, for det er viktig å spare. 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 23:50 Skrevet tirsdag kl 23:50 (endret) Banner @SprengeMobil yes sir… 😝 SmartStore Home oppbevaringsboks med lokk 20x 👍 sortere lego i farger blitt så mye 😢😢 Endret tirsdag kl 23:55 av MR SPEED 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 01:29 Skrevet onsdag kl 01:29 Mr-$, banner meg for og poste en linke. 😏😌 1
N-4K0 Skrevet onsdag kl 02:04 Skrevet onsdag kl 02:04 Banner Sycen for å bli lenket til. Jeg har sluttet å kjøpe Lego-sett, jeg prøver å kun kjøpe sett hvis det er noe jeg virkelig liker, for jeg har hverken plass til eller interesse av å ha en stor samling og det meste jeg har er i form av demonterte sett sortert etter typen deler. Jeg kjøpte faktisk nylig et nytt sortimentsskrin for å ha deler i for å erstatte et annet som har litt for lite plass. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:20 Skrevet onsdag kl 02:20 Banner N-4K0 for vi ser at det snakkes om sparing, lenker og Legokjøp her inne nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet onsdag kl 03:21 Skrevet onsdag kl 03:21 CC, banner dere for og se at @N-4K0 syns at sett tar for stor plass. Jeg kjøper selv skjeldent Lego. Det er en drit dyr hobby. 1
N-4K0 Skrevet onsdag kl 10:22 Skrevet onsdag kl 10:22 Banner Sycen for det er en dyr hobby, dessverre, men ikke uten grunn. Spoiler Problemet er at Lego må bruke en del penger på utstyr som støpeformer o.l. for å lage nye deler, oppdatere gamle deler og mye annet og det er tross alt en bedrift med mange ansatte som skal lønnes. "Klonemerker" aka. billige(re) etterligninger fra Kina etc. har stort sett brukt offisielle Lego-deler som mal til egne deler som kan lages mye billigere og selv om kvaliteten på klonemerker har økt i senere år, er det generelt sånn at the real deal er dyrt pga. kostnader til utstyr, utvikling, lønning av designere etc. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:04 Skrevet onsdag kl 17:04 Banner N-4K0 for vi synes at det er mange hobbyer som er dyre. 1
SprengeMobil Skrevet onsdag kl 22:20 Skrevet onsdag kl 22:20 Banner Ciaran og Ciara for det synes jeg også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå