N-4K0 Skrevet tirsdag kl 22:06 Skrevet tirsdag kl 22:06 Banner Spre for det var nok det, altså 15. juni, men jeg skrev det du siterte den 27. og 15. var teknisk sett forrige søndag da, siden 22. var sist søndag. Det blir lettere forvirrende De var faktisk her nå på søndag også, 29., for å se Østerrike Grand Prix i Spielberg, så det fikk jeg også med meg. 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 22:09 Skrevet tirsdag kl 22:09 (endret) Banner N-4K0 for det er bra det også! Jeg følger også med på alle Formel 1-løpene, og dette kan forklare profilbildet mitt. Endret tirsdag kl 22:10 av SprengeMobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:31 Skrevet tirsdag kl 23:31 Banner Sprengebobil for vi har Beatlesmaraton nå i sommer, hvor vi hører igjennom det meste av The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 04:20 Skrevet onsdag kl 04:20 Banner CC må lade meta quest 3 for xbox ap for halo 1 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 07:24 Skrevet onsdag kl 07:24 Banner @MR SPEED som er god til å snakke sånn alienspråk som bare de innfødte forstår. 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 07:42 Skrevet onsdag kl 07:42 Sviskepott skrev (16 minutter siden): Banner @MR SPEED som er god til å snakke sånn alienspråk som bare de innfødte forstår. Banner cortana yes nesten er et tv spill HALO 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:26 Skrevet onsdag kl 11:26 Banner MR SPEED for vi ser at du poster kule bilder her inne.😎😎🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet onsdag kl 20:03 Skrevet onsdag kl 20:03 Banner Cia for har ikke dere alltid en eller annen form for Beatles-maraton? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 20:10 Skrevet onsdag kl 20:10 Banner N-4K0 for å skjønne at vi alltid benytter sjansen til å ha Beatlesmaraton.😉😉 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 12:53 Skrevet torsdag kl 12:53 CC, banner dere for og nakke om Beatlesmaraton nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:59 Skrevet torsdag kl 16:59 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi er helt oppslukte i det.😉😉 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 17:32 Skrevet torsdag kl 17:32 CC, banner dere for å snakke om oppslukthet nå. 🥴🥴🥴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:58 Skrevet torsdag kl 17:58 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se at vi er to oppslukte tvillinger som er helt oppslukte av oppslukthet.🤣🤣👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:50 Skrevet torsdag kl 22:50 Banner N-4K0 for vi kan bekrefte at hvis vi hadde vært religiøse, så hadde The Beatles vært religionen vår.♥️♥️♥️♥️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet torsdag kl 23:43 Skrevet torsdag kl 23:43 (endret) CC, banner dere for og ikke snakke om min besettelse av ho M3gan. 🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️🥰😍🤩😘❤️... ...inn i det uendelige. Endret torsdag kl 23:43 av TheDarkSycamore - SCM 1
SprengeMobil Skrevet fredag kl 00:03 Skrevet fredag kl 00:03 Banner TheDark for å bruke svært mange emojier, hvorav flere av de samme. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:17 Skrevet fredag kl 02:17 Banner SprengeMobil for vi liker også å bruke emojier.🥰🥰
Sviskepott Skrevet fredag kl 07:51 Skrevet fredag kl 07:51 Fredagsbanner C&C for de liker å bruke MASSE smilefjes m.m. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 09:17 Skrevet fredag kl 09:17 Banner Sviskepott for vi er Smilefjesgutten og Smilefjesjenten.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå