N-4K0 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner Cia for jeg har en venn som er kjempefan av Formel 1 og ser hvert eneste løp + trening han kan få med seg og han skal se F1: The Movie i morgen og jeg antar jeg ender opp med å bli med selv om jeg ikke har særlig interesse for Formel 1 selv. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Banner N-4K0 for vi er heller ikke sånn kjempefans av det, men vi kan se på det.😊😊☺️☺️ 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 14:19 Skrevet torsdag kl 14:19 Banner Cia for watchin' them cars drivin' round 'n' round is like watchin' paint dry, it ain't my thing 😝 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:57 Skrevet torsdag kl 16:57 Banner N-4K0 for vi holder med deg der.😉😉 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:50 Skrevet torsdag kl 22:50 Banner Cia for jeg er også der at jeg ikke har noe imot å se på, jeg har bare ikke noen lidenskap for det, selv om jeg faktisk så et F1-løp forrige(?) søndag da kompisen og dama hans kom hit fordi hun ikke har noen av tv-kanalene som sender motorsport. 1
N-4K0 Skrevet fredag kl 01:13 Skrevet fredag kl 01:13 Banner Speed for det blir ingen saktegående køkjøring på Formel 1-banene, nei 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 02:11 Skrevet fredag kl 02:11 Banner N-4K0 for vi tenker at du har helt rett der.😉😉
MR SPEED Skrevet fredag kl 21:03 Skrevet fredag kl 21:03 Banner CC ser lego har mange f1 lego sett jeg blakker meg hvis jeg kjøper mere fra fra lego nå 😜🤪😝 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 23:44 Skrevet fredag kl 23:44 Banner MR SPEED for vi ser at du forteller oss at du holder på å bli blakk på grunn av Legokjøp.😉😉
N-4K0 Skrevet søndag kl 18:26 Skrevet søndag kl 18:26 Banner Cia for jeg har gjort noen Legokjøp selv nylig, men løse deler, ikke sett. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 18:29 Skrevet søndag kl 18:29 Banner N-4K0 for vi synes at det høres helt Toppers ut. 1
N-4K0 Skrevet mandag kl 18:57 Skrevet mandag kl 18:57 Banner Cia for det blir kino igjen denne uka, kanskje Jurassic World: Rebirth på onsdag og deretter 28 Years Later på fredag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 19:01 Skrevet mandag kl 19:01 Banner N-4K0 for vi skal kanskje på kino i 2027, for da kommer det fire filmer om The Beatles. en om John, en om Paul, en om George og en om Ringo, hvert medlem får en film hver. Og de filmene har vi lyst til å se.♥️♥️♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner C&C fordi de snakker om folks blakking og evt. mangel på penger. Personlig ser jeg ikke sånne opplysninger og ønsker vedkommende alt godt i LEGO`ens verden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Sviskepott, for det var bare vi og MR SPEED som tøyset litt her inne tidligere.😉😉
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Da banner jeg litt mindre på C&C, for det var nesten bare tull? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner Sviskepott, for vi vet at det er mye tull og tøys her i denne koselige tråden her.😉😉
SprengeMobil Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner N-4K0 for å si det gjør jeg også! N-4K0 skrev (På 26.6.2025 den 23.50): Banner Cia for jeg er også der at jeg ikke har noe imot å se på, jeg har bare ikke noen lidenskap for det, selv om jeg faktisk så et F1-løp forrige(?) søndag da kompisen og dama hans kom hit fordi hun ikke har noen av tv-kanalene som sender motorsport. På det tidspunktet du skrev dette, så var det ikke løp forrige søndag. Søndagen før der var det løp, Canadas Grand Prix i Montreal. Var det dette løpet du så på? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå