MR SPEED Skrevet mandag kl 22:09 Skrevet mandag kl 22:09 Banner CC god ST HANS dere i tråden trøtt nå 😢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 22:34 Skrevet mandag kl 22:34 Banner MR SPEED for vi ønsker deg en fin og god natt videre.🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 14:57 Skrevet i går, 14:57 CC, banner dere for og ønske Mr-$ god natt for ca 17 timer siden. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:52 Skrevet i går, 16:52 Banner TheDarkSycamore-SCM for å se når vi kom med natta hilsenen.😉😉
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 17:29 Skrevet i går, 17:29 CC, banner dere for og ikke kose seg med tørket reinhjerte slik jeg gjør akkurat nå. 😋😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:32 Skrevet i går, 17:32 Banner TheDarkSycamore-SCM for det har vi ikke smakt, men det høres digg ut. PS: Vi har smakt tørket hjortehjerte og det er digg.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 17:33 Skrevet i går, 17:33 (endret) CC, banner dere for tørket hjortehjerte har ikke jeg smakt. Sikkert samme smak, ikke vet jeg siden jeg aldri har smakt det. 🤔🤔 Sikkert godt det også. 🤗 Endret i går, 17:34 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:35 Skrevet i går, 17:35 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi kan bekrefte at det er godt, vi har lyst til å prøve både tørket reinhjerte, tørket elghjerte og tørket rådyrhjerte.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Banner Cia for å være en del av tørkakjøttgjengen, jeg har ikke smakt mye tørkakjøtt, men vanlig hjort/rådyr er nam. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner N-4K0 for vi liker spekepølse av både hjort, elg, reinsdyr og rådyr.😋😋
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Banner Cia for det slo meg nettopp at spekepølse muligens kan regnes som tørket kjøtt. Eller? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner N-4K0 for vi er ikke helt enige der, vi mener at spekepølse er spekepølse og tørket kjøtt er tørket kjøtt.
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Banner Cia for det er selvfølgelig ikke på langt nær det samme, tørket er tørket og speket er speket, jeg funderer bare på om speking og tørking av kjøtt kanskje kan ha en viss likhet, men det er kanskje helt feil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner N-4K0 for vi synes at spekemat er litt mer saftig på smak enn tørket kjøtt.😋😋 1
SprengeMobil Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner Ciaran og Ciara for jeg liker også spekemat! Akkurat nå er jeg på kino, hvor jeg skal se F1: The Movie! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Banner SprengeMobil for vi har ikke vært på kino siden vi var 12 år gamle. 1
SprengeMobil Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Banner Ciaran og Ciara for nå er jeg endelig tilbake! Som stor Formel 1-fan vil jeg si at den filmen er toppers! Før denne, så har jeg ikke vært på kino siden 2022, da jeg så Top Gun: Maverick. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Banner SprengeMobil for vi liker å høre at du har kost deg med filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå