N-4K0 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner Cia for å gjette korrekt at Sycen snakket íslenska frem til midnatt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Banner N-4K0 for vi tenkte det siden han snakker islandsk hvert år på den islandske nasjonaldagen. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) Banner CC, for nå har midnatt passert for ca 4 timer nå. Tilbake til mitt morsmål. 🇳🇴🇳🇴 Endret 18. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner TheDarkSycamore-SCM for det var det vi tenkte.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner Sviskepott for vi sier nam nam.😋😋 1
N-4K0 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner Cia for jeg liker ikke bønner og er ikke veldig begeistret for sopp, men ellers enig, resten sier jeg namnam til 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner N-4K0 for vi elsker både bønner og sopp.🟡🟡🍄🍄😋😋 1
N-4K0 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Banner Cia for jeg hater bønner, jeg liker ikke smaken som jeg for det meste av bønner finner "kjedelig" i mangel på bedre ord og jeg hater teksturen i bønnene. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Banner N-4K0 for vi elsker den smaken bønner har.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Banner N-4K0 for vi sier at bønner er digg, og det er ingen bønn.😉😉 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) CC, banner dere for og se at @N-4K0 er litt kresen. 🥴🥴 Jeg prøver gjerne alt jeg. 🙃 Også bønner og sopp som er så nydelig godt. 🍄🍄🫘🫘😋😋 Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Banner TheDarkSycamore-SCM for vi liker veldig godt å prøve og smake på ny mat.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner C&C litt, for denne sviska her liker aller best mat som hun vet hva er, som hun liker. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner Sviskepott for vi har alltid likt å smake på ny mat.😋😋 1
SprengeMobil Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg sitter akkurat nå ute på verandaen i kveldssola og koser meg med god musikk! Akkurat nå hører jeg på Even Better Than the Real Thing av U2, som er en toppers sang! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner SprengeMobil for å kose seg med knallbra musikk, vi sitter inne og koser oss med godmusikk for det regner her i Bergen. 1
SprengeMobil Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner Ciaran og Ciara for å kose seg inne med godmusikk siden det regner i Bergen. Jeg skal fyre opp sankthansbål i fjæra om ikke så altfor lenge. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en fin og god St. Hans. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå