Entern Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene for når det gjelder Litago sier de «Ja takk begge deler»🧸🧸😊😊☺️☺️ 1
MR SPEED Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner ONE Hadde 5 lita go drakk opp 2 hadde 3 igjen kjøpte 6 til 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Entern for det synes Cassidy Tvillingene også. 1
MR SPEED Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 (endret) Banner CC OK yes si til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern yes dere da drikker jeg mindre cola å burn da jo drikker mye lita go men 3 til 4 lita go sammen med den i bilde sterk ikke for CC Endret 8. juli 2024 av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes at den tortillachipsen der er skikkelig digg.🔺🔺🔻🔻😋😋 1
Entern Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene for å takke dem for tipset 😀😀👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Entern for Cassidy Tvillingene kan fortelle at den tortillachipsen der er skikkelig god med salsadipp til.🔻🔻🔺🔺🍅🍅🌶️🌶️😋😋 1
Entern Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene for da må jeg prøve den 🌶️🌶️🍅🍅😊😊👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Entern for Cassidy Tvillingene anbefaler den.👨🦰👩🦰👍👍 1
MR SPEED Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner CC hvis jeg spiser TORTILLA EKSTRA STORE CHILI CHEESE med Salsadipp hvil dere jeg skal ringe brannbilen eller den brenner godt i sjeften da med SALSADIPP ringer brannbilen for å få slokka brannen i munnen min lita go fungerer er ikke alle som tåler sterke saker som dere 2 CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene tenker at man ikke har levd før man har opplevd skikkelig kjeftbrann.🤣🤣👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene elsker å spise rå chili.🌶️🌶️😋😋 1
MR SPEED Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene elsker å spise rå chili.🌶️🌶️😋😋 Banner CC dere 2 vet dere 2 tåler bedre sterk mat her ynk for sterk må har dip lita go SOS-barnebyer ved i munn ellers hiver jeg det TORTILLA EKSTRA STORE CHILI CHEESE i søpla ☹️☹️ 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene forstår, men vi blir alltid litt skuffet når vi kjøper sterk mat fordi vi synes ikke at den er sterk nok.😊😊 1
Entern Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene fordi de er tøffe og tåler sterk mat 😎😎😊😊 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli 2024 Skrevet 8. juli 2024 Banner Entern for Cassidy Tvillingene har ganer av stål.🤣🤣👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå