Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for Cassidy Tvillingene skriver Halo for hele navnet ditt går litt i stå for oss. Sorry for det.😊😊
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 (endret) CC, banner dere for...det var en gang en stor C og en liten c. Dem likte veldig godt å ferdes i skogen, helst sammen. Plutselig en dag, når store C våknet opp, oppdaget han at lille se var helt vekk. Hun var ikke til å finne. Ikke verken på do i dusjen eller på kjønnet. Så begynte store C å lure. - Hvor kan hun være mon tro, hem, melkelig. Tenkte store C underlig. Så hadde ikke store C noe valg å gå ut alene i skogen. Han gikk og gikk. Plutselig hørte han noe, en kvist som knakk. Og ble livredd, og sprang hjem. Mens han sprang, så sprang skikkelsen også i samme retning. Han sprang så fort at det føyk i ræva. Med det sammen han kom hjem, og smalt igjen ytterdøra. Akkurat der og da, innså han at det var jo lille c.- - Store C, jeg så etter deg. Hvor ble du av? Grein lille c, og snurket med nesen sinn. - Så så, lille c. Jeg så etter deg også. Men nå er vi her begge. Så ga de hverandre en den lange klemmen. Og de levde lykkelig i alle sine dager. Snipp snapp snute så var eventyret ute. Endret 21. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for å være en utmerket eventyrforteller. Cassidy Tvillingene digga dette eventyret ditt. Både Asbjørnsen og Moe og Brødrene Grim hadde bli grønne av misunnelse på fortellerkunsten din.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 CC; banner dere for å enda være oppe. 😲 Skal ikke dere ta kvelden nå? 😏 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene venta på svaret ditt her, så nå tar vi kvelden begge to.😴😴💤💤
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner CC når denne posten blir skrivet da ligger dere å sover lærte det av ds @TheDarkSycamore - SCM 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Halo gamlingen min, stemmer det. Jeg skal legge meg nå jeg. 😀😁😂😁😀😂😁😂😀 💤💤💤💤💤😴😴😴😴 Endret 21. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 banner ds nå sover gubben min bare min hører dere nå frokost varm mat er bedre en kald mat. 1
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å spise Fjordlands! Yndlingsretten min! 1
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å ha Fjordland som yndlingsretten sin, akkurat som Rock Fjellstad. 1
MR SPEED Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 (endret) banner sm knurter in en video Endret 21. desember 2020 av Halo: Combat Evolved 2
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å bruke et ord Blä fant opp. 2
Millennium-Blå Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å knurte inn en video i bunnen av innlegget sitt. 1
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Halo for å ikke legge merke til at Blä postet samtidig som meg. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner SprengeMobil for at Cassidy Tvillingene posta ikke samtidig som deg nå.😊😊 1
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å skrive noe alle vet om. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner SprengeMobil for at Cassidy Tvillingene visste også det.😊😊 1
SprengeMobil Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 Banner Ciaran og Ciara for å vite det da de skrev det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå