9374j Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Hei, Jeg lurer på om det finnes et program hvor man kan: 1) Holde oversikt over de ansatte/stillinger (stillingstype, stillingsprosent, fast/vikariat etc.) for en arbeidsplass med ca. 80 ansatte. 2) Et program for å holde oversikt (logistikk?) over IT-utstyr som omfatter blant annet: - Registrering av nytt utstyr (en slags bestillingsoversikt) - Hva det er behov/etterspørsel av Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Fyr opp Microsoft Access 2010 og lag det. Endret 30. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
9374j Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Working on it i forhold til spørsmål 2. Men den ansatteoversikten skulle jeg hatt en slags diagramsoversikt (feks gantt diagram) som gjør det enklere å holde oversikt over vikariater, permisjoner og lignende. Feks hvilke vikariater som blir ansatt for noen som går i perm feks. og på en måte "linke" disse i sammen. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Noen flere tips? Jeg etterlyser et program som kan lette oversikten over ansatte og da spesielt vikariater (hvem som har perm, og hvilke vikariat som er for den og den permisjonen o.l.). Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 17. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2010 Maconomy People Planner: http://www.maconomy.com/peopleplanner.aspx Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå