zeat Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 hei. min acer aspire 5920g har skjermen sluttet og virke og å koble til ekstern skjerm funker heller ikke(nei ikke i bios heller) så da tror jeg det er skjermkortet som har gått dukken. så nar jeg skal sende den inn på reperasjon for 3e gang nå så har jeg et problem. i overimorgen så skal jeg levere inn en stor oppgave på skolen og alt det ligger på den pcen... og uten skjermen klarer jeg ikke å få kopiert dette innholdet. så finnes det noen måte og få det innholdet over på en annen pc eller en minnepenn eller noe sånt? uten og måtte skru opp hele pcen. håper dere forstår hva jeg mener. takker på forhånd for svar
zeat Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Skrevet 1. desember 2010 jeg har hørt om usb skjermkort, men blir litt mye slit å kjøpe det for en gangs bruk :/
onkel_jon Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Du kan jo ta ut hardisken og putte den i en docking stasjon http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=442105 Ganske enkelt å få ut harddisken skal være noe lokk under pc`en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå