Gå til innhold

Test: Roccat Kone [+]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå ble det mye pirking her, kjeder dere dere folkens? :roll:

Synes det blir feil når folk sier de har testet "denne musen" når de har prøvd en tidliger modell eller et annet roccat produkt, ok det, men kan ikke folk som har testet roccat kone [+] uttale seg? Så folk som vurdere musen kan få seg et inntrykk av, ja nettop denne musen.

Har selv musen (Roccat Kone [+]) og er veldig fornøyd, har vell hatt den i noen måneder, har et inntrykk av at den er av solid kvalitet byggmessig, og at den er presis. Liker at man har muligheter for og deaktivere "smarte" funksjoner, har deaktivert "Easyshift" :p

Hvis den passer hånda di sitter den som støpt;)

Personlig har jeg enna ikke funnet noen grunn for og ikke anbefale den til andre, skjønt det er mange gode datamuser der ute.

 

ESS

Lenke til kommentar

hehe ja du trenger absolutt en høy DPI mus med masse knapper for og spille Cabal...

 

Vel jeg har hatt både musa og tastaturet så for min del nix mer Roccat.

 

Man velger jo Logitech over annet da spør du meg, dem er jo det beste man får.

 

Jeg har en dyr RaZER 5000dpi trådløs mus jeg kjøpte til 1200kr, og denne sliter jeg med sofwaren i.

 

Når jeg kobler den til og fra så stopper den opp og jeg må fikle med og terminate programmet til musen og så starte det for nytt for at den skal registrere overgangern og virke.

 

Nei ikke noe QUIT og trykke på nede i taskbaren, man må til ctrl alt del og så avslutte det der.

 

Har hatt flere logitech som hadde bra software så blir nok Logitech igjen.

Lenke til kommentar

hører jo bare dritt kommentarer her nesten jo ! jeg har hatt roccat kone v1 siden dagen den kom ut og min er helt tipp topp stand ennå. og jeg er en ganske aktiv gamer og musa har gått i bakken og blitt slått i bordet et par ganger.. har mange kamerater som har roccat musa og har ingen problemer.. eneste problemet med den er som nenvt i artikkelen at vekten henger dårlig og faller lett ut. det er det eneste negative jeg synes om roccat kone. men nå har de jo fiksa det! så det blir nok denne musa på meg nesten gang jeg trenger ny!

 

anbefaler denne til alle ! den er super digg å holde i og ser tøff ut med lyset. !

Lenke til kommentar

hører jo bare dritt kommentarer her nesten jo ! jeg har hatt roccat kone v1 siden dagen den kom ut og min er helt tipp topp stand ennå. og jeg er en ganske aktiv gamer og musa har gått i bakken og blitt slått i bordet et par ganger.. har mange kamerater som har roccat musa og har ingen problemer.. eneste problemet med den er som nenvt i artikkelen at vekten henger dårlig og faller lett ut. det er det eneste negative jeg synes om roccat kone. men nå har de jo fiksa det! så det blir nok denne musa på meg nesten gang jeg trenger ny!

 

anbefaler denne til alle ! den er super digg å holde i og ser tøff ut med lyset. !

 

Kan bare si meg enig her. Har selv hatt v1 siden den kom, og enda ikke hatt noe trøbbel. Og den har fått bra med juling, men funker like bra enda. Scrollehjulet sitter like bra nå som da den var ny. Heller ikke hatt noe problem med vekter som løsner. Men når jeg leser mange av uttalelsene om denne musa, så lurer man på hvordan folk behandler slike ting.

 

Hadde bare Roccat-tastaturet (Valo) vært av samme kvalitet... :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...