Gjest MannIMidtenAv30Årene Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 Hei! Er en mann på 23 år og har lenge planlagt å reise til USA, siden jeg finner ikke meg selv her i Norge. Jeg flytter til New Orleans om en måned og leiligheten min er i ferd ved å selges. Jeg har spart lenge for dette og har derfor ikke pengeproblemer. Spørsmål: For dere som har vært i USA eller noe lignende: Hva gjør man med en gang man kommer til et nytt sted, sosialt sett, men viktigst; hva skal jeg gjøre for å prøve å dyrke frem ett nytt liv? Finner nok ut av det selv, men er i det sosiale hjørnet og vil bare høre andres erfaringer.
Mysterious Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. 4
Gjest MannIMidtenAv20Årene Skrevet 27. november 2010 Skrevet 27. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. Mente å skrive "20årene". Trykka visst en tast for mye til høyre
-Just-Me- Skrevet 28. november 2010 Skrevet 28. november 2010 i "nicket" ditt skriver du "Guest_MannIMidtenAv30Årene_*" så skriver du at du er 23 år. skjønner godt at du sliter med å finne deg selv. Der flirte jeg godt Har vært i New Orleans selv, overnattet der. Vilt festfest liv der midt på dagen, artig folkefær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå