Gå til innhold

Klarer ikke håret mitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne du tatt bilde av håret ditt? Det vil bli litt lettere da, tror jeg.

 

Du kan forsøke en hårspray, det vil iaf holde håret på plass hele dagen slik at du slipper å fikse på det hele tiden. Mulig det ser noe tykkere ut også.

 

Jeg har et produkt, en slags hårkur tror jeg, som gjør at håret får litt mer volum, eller, det blir litt tyngre, men ikke på en negativ måte. Det beste ville være å spørre en frisør, egentlig. Produktet heter Schwarzkopf GLISS Hair Repair, Shea Cashmere.

 

Du kan eventuelt kjøre sleik, men dette passer jo ikke for alle. Det bør bli vanskeligere å se at du har tynt hår da, men jeg har ingen erfaring med dette.

Lenke til kommentar

Jeg jobber hardt med det Isbilen, virkelig. Jeg grer det vel egentlig hver morgen vil jeg si, og hver morgen har det kommet nye floker i løpet av dagen. Men, dette er ikke spesielt stort problem egentlig. Ja jeg tenkte på å legge ut bilde men er litt keen på å være anonym her på forumet. Skal likevel se om jeg ordner bilde. Frisøren er vel det smartest ja, men synes ikke jeg har fått all verdens av tips av de egentlig. Det virker liksom litt som at de ikke er helt kjent med den "typen" hår jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...