Gå til innhold

Vill i militæret.


sinder18

Anbefalte innlegg

eg fekk brev ifra forsvaret og der skulle vi gjera noen tester på internett og fekk Nej til og bli med i forsvaret, Men vill inn i forsvaret. Hva bør eg gjøre for og komme meg inn i militæret? eg har ingen sykdomer,Psykiske problem. eg Jobber normalt og lever som normale mennesker så veit ikke hvorfor eg ikke kom in.

er født i 1992.

Hvor bør eg søke for og komme inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg fekk brev ifra forsvaret og der skulle vi gjera noen tester på internett og fekk Nej til og bli med i forsvaret, Men vill inn i forsvaret. Hva bør eg gjøre for og komme meg inn i militæret? eg har ingen sykdomer,Psykiske problem. eg Jobber normalt og lever som normale mennesker så veit ikke hvorfor eg ikke kom in.

er født i 1992.

Hvor bør eg søke for og komme inn?

 

Du har iallefall skrivevansker...

 

Nej, Eg sitter veldig mye foran nettet og Leser og ser engelske ting. så min norsk er ikke så kjempe bra, men engelsken er jeg bedre på.

 

og snakker mer Engelsk hver dag en hva eg snakker norsk.

Endret av sinder18
Lenke til kommentar

Du har noen helt bisarre feil på liten/stor bokstav. Omtrent alle ungdommer idag er dyktig i engelsk pga tv, og internet.

 

Men hold kjeft for faen. du veit ikke ett piss hva du snacker om. di fleste norske ungdommene suger i engelsk, man sjønner ikke en drit hva di sier.

Kom på nettet og sjekk selv. spill Counter-strike med Norske folk på en Engelsk server så ser du hvor grusomt det høres ut

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på skrivefeil, da jeg trykte meg inn på tråden, trodde jeg det handlet om en som var "vill i militæret", håpet på noen gode historier fra en crazy person. Jeg er ikke sint, bære veldig skuffet. no.gif

 

Ontopic: Det første svaret er godt nok, ring Mil

 

meg også, SKUFFENDE!!!

Lenke til kommentar

Du trenger vel strengt tatt ikke å være veldig god i norsk skriftlig for å utføre verneplikten i en kamp battalion? Så lenge du kan formulere deg greit muntlig, er i god form og har en viss inteligens. Og hvis du skulle slite med skriftlig, ikke send mail, ring istede. En motivert og flink soldat er uansett mye mer verd enn en skolenørd som ikke vil være der. Lykke til! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...