Gå til innhold

Positiv erfaring med Lian Li


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

jeg har selv PC61 (same shit but different), og jeg vil anbefale å kjøpe en versjon med vifteregulering på frontviftene (jeg synes de bråker for mye på full hastighet), men en reobus gjør jo samme nytten. En venn av meg har lightsaber varianten (den med lysstriper på sidene i fronten), det er ikke det at den er kul nok, men personlig går jeg for et mer diskret utseende (uten alt for mye dill), men dette er smak og behag. En vifte i toppen kan absolutt anbefales (av en eller annen grunn så har mitt kabinett dette, selv om kabinettet er ikke spesifisert med denne viften). Hovedkort-skuff er kun kjekt å ha hver gang du skal demonetere (skifte) hovedkortet, med mmindre du gjør dette annenhver uke så vil ikke jeg tillegge hovedkort-skuffen særlig vekt.

 

mvh

Lenke til kommentar

har pc602b selv.. bra kabinett til den prisen...liker det bedre en chieftecen jeg hadde før vertfall.. vekten er jo ingenting i forhold.. og ikke så stort heller.. for meg som reiser mye på lan er det fint..det har ikke uttagbart brett som de andre lian li kabinettene.. men den ene gangen alt skal klæsjes inn går det nok bra likevell..

 

så ikke et dumt kjøpt det der synes jeg

Lenke til kommentar

Jeg har et lian li med både skuff viftebryter og vifte i toppen.

- Vifta i toppen bruker jeg ikke da støy kommer rett opp i fjeset.

- Viftebryteren ha jeg kobla av for å slippe lys i de listene og for å få enda litt lavere rpm.

- Skuffen trenger du kun når du skal montere kjøleribbe til cpu og da vil det faktisk gå raskere å ta av strømforskyninga i stedet.

 

Konklusjon: Digger du masse sånne lysgreier, har ødelagt din sunbeam rehobus, ønsker å blåse varm luft rett opp og har en eller annen aversjon mot å skru av 4 thumb-screw's på PSU for å lette på CPU montage.. ja da går du for den dyre..

Ellers ville jeg selv valgt den du linker til.. lett, rommelig, solid stilren kvalitet (og "billig")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...