Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger venner :/


Anbefalte innlegg

HEi jeg e ren gutt på 17 år med få venner. Naboen og jeg har vært venner fra vi var små, men har "glidd" fra hverandre. Har også hatt flere venner før men vi seer hverandre svært skjelden og har også glidd fra hverandre (forskjelluige linjer osv.)

Har en god kompis som er ett år eldre, men han er litt outcast fra guttene og jentene i klassen og ellers på skolen.

Har mange "venner" i klassen men vi finner aldri på noe etter skolen. :(

Er ikke akuratt idrettstypen, men kan jo starte med noe (ikke fotball, jeg er dårlig i det!).

Bor på bygda så det er ikke akuratt mye aktiviteter. Er aldri på fest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er 17 år. Ta ansvar for livet ditt.

 

Gå fest da vel, finn en fest, kapr festen! Dra til nærmeste by i helgene og stikk da på et utsted eller bar.

 

Bli kjent med mennesker. Eller begynn på en ny skole? Er da i hovedsak der den sosiale-magien skjer. Hva med internat eller høyskole?

Lenke til kommentar

Hva tenker jeg på? Hva kan man virkelig gjøre på en bar? Og hvorfor skal man spørre om å få bli med på fester når muligheten er der? Virkelig ingen grunn :D Mye bedre å sitte hjemme og erge seg over det utrolige missfornøyde livet ditt.

 

Man, du setter begrensninger på deg selv. Du lever i en boks med fire vegger, du ikke tør å komme ut av. Vet du, etter å lest det siste du skrev så tror du faktisk ikke folk ser på deg som et interesangt menneske. Da sier jeg bare, HØR HER. OM DU IKKE TROR DU ER INTERESANG MENNESKE, VIRKELIG, TROR DU NOEN ANDRE KOMMER TIL Å TRO DET DA?

 

Im just sayin' :)

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Er nok enig i at jeg kan være på en måte en feig person, men når jeg møter nye folk er det vanslkelig å få i gang samtaler. i klassen går det i 3 ting: musikk,fotball og biler.

Biler kan jeg en del om, men fotball kan jeg lite om og nesten ingenting om musikk(rock).

Hvordan får jeg venner som er nærmere, ikke bare venner som jeg snakker med når jeg ser de tilfeldig eller på skolen?

Lenke til kommentar

Du spør de du kjenner på skolen om dere skal finne på noe etter skolen? Stikke til en av dere eller bare henge i byen eller noe. Sånn var det med meg, hadde ikke så mange å være med på fritiden, men da noen spurte om jeg ville være med til byen så plutselig traff jeg mange nye folk og kom i helt nye miljø :)

Lenke til kommentar

Du bidrar virkelig ikke med noen hjelpende innlegg til trådstarter, Knife.

 

Ser du ikke at gutten har det vanskelig? Prøv å vær litt mer høflig, vær så snill.

 

skjønner ikke at det knife skriver skal være så uhøflig?

 

Knife har noen gode poenger, og det like greit for TS å høre fakta enn å få trøst..

 

Jeg jeg vil tro at innerst inne vet TS hva problemet hans er, det vanskelige er bare å tørre å fikse problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...