Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg synes hu er søt, men er usikkker på om jeg faktisk liker henne..


Gjest usikker_fyr

Anbefalte innlegg

hei!

 

skoleåret er snart halvveis, og jeg starta på ny skole med nye folk i år. kom i klasse med ei litt overvektig jente som jeg er ganske sikker på er veldig betatt av meg. fra første møtet så jeg at hu har smilt når jeg er i nærheten, hu synes jeg er morsom og det er tydelig at hu blir sjarmert når jeg er i nærheten.

 

noen andre tegn til at hu liker meg, er at hu beinflørter med meg under bordet, søker fysisk kontakt, og sender meg masse meldinger. alt dette er jo hyggelig, og kanskje litt smigrende.

 

i starte følte jeg ikke noe for denne jenta, og jeg syntes etterhvert det kanskje ble litt slitsomt at hu alltid prata til meg på FB og sendte sms'er ellers også. nå i det siste har jeg midlertidig forandra litt mening. hu har ett veldig søtt smil, og som sagt smiler hu jo mye rundt meg. hu er jo ei koselig jente, men det er et par ting som desverre trekker ned. eller, det er vel bare det at hu er litt for overvektig for meg.

 

overvektighet er jo noe som kan jobbes med, og hu er som sagt ikke så verst ellers, har et ganske godt ansikt og et veldig søtt smil som jeg liker ganske godt. ville dere sett bort i fra overvektigheten? hu er liksom kjempelett min om jeg bestemmer meg for det, trenger nesten bare å knipse..

 

mvh. litt usikker mann (20)

Hehe.

 

Argumenter mot å bli sammen med henne:

- du er for usikker til å bli kvitt henne, dersom du går lei av vekta hennes.

- du er redd at folk rundt deg skal se på deg som ekkel, for å bli sammen med en hvalross.

 

Argumenter for å bli sammen med henne:

- hun er søt for faen.

 

Hmmmmmmmm.... :hmm:

 

Hopp på henne! Life is short, kjør på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest usikker_fyr

Jeg sier slutt å nøle, la deg bli forelsket, ta steget helt ut. Gi slipp på tvilen, la deg beruse av kjærlighet, gå å omfavne henne før det er for sent! Dette er din sjanse, vis hvem du er, dette er ditt liv, ditt eventyr, din lykke!

 

 

 

Argumenter mot å bli sammen med henne:

- du er for usikker til å bli kvitt henne, dersom du går lei av vekta hennes.

- du er redd at folk rundt deg skal se på deg som ekkel, for å bli sammen med en hvalross.

 

Argumenter for å bli sammen med henne:

- hun er søt for faen.

 

Hmmmmmmmm.... :hmm:

 

Hopp på henne! Life is short, kjør på! :)

 

dere to har absolutt gode poenger. nå er det på vei til å skje. vi har konstant kontakt på sms utenom skolen, og jeg får bare sterkere og sterkere følelser for denne jenta. på skolen er flørten fortsatt igang med bein under bord osv., og ista spilte vi bowling sammen med ett par andre, og da satt hu mye med beina på fanget mitt. kjørte hu hjem ista, men fikk ikke noen klem av hu da...

 

en halvtime etterpå cirka, fikk jeg melding av hu der hu spurte om det går an å bli så glad i en person at man ikke tørr å gi dem en klem. hu turte rett og slett ikke, følelsene er for store for hu tror jeg. men det var veldig søtt, og jeg må innrømme at jenta gjør meg glad. dessuten er hu ikke så tjukk som jeg kanskje fikk det til å virke som, og jeg har ikke mitt fokus på dette lengre.

 

jeg tipper vi kommer til å bli sammen etterhvert, men jeg gidder ikke å "rushe" inn i det ennå, er jo ett halvt år igjen av skolen. burde jeg kanskje vente til nyttår? mtp. jul og sånt...?

 

takk igjen

Lenke til kommentar

For en utrolig heldig jente!! Blir nesten litt lei meg når jeg leser det.

 

Jeg var i samme posisjon som jenta, og likte en gutt. Han fikk sterkere følelser en stund men siden han var usikker fra starten så gikk det aldri, og til slutt sa han at vi ikke kunne sees lenger, fordi han ikke ville bruke tid på det.

Og fordi det var vanskelig å møte og flørte med andre jenter når man var opptatt med en fra før.

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

For en utrolig heldig jente!! Blir nesten litt lei meg når jeg leser det.

 

Jeg var i samme posisjon som jenta, og likte en gutt. Han fikk sterkere følelser en stund men siden han var usikker fra starten så gikk det aldri, og til slutt sa han at vi ikke kunne sees lenger, fordi han ikke ville bruke tid på det.

Og fordi det var vanskelig å møte og flørte med andre jenter når man var opptatt med en fra før.

 

det var leit å høre da... men ja, hu er jo heldig mtp. at faktisk også jeg har fått følelser for hu nå, det hadde jeg ikke trodd selv. hun er veldig søt og jeg føler meg glad når jeg er med hu.

 

dette er vel typisk forelskelse? sorry as, men jeg har ikke vært forelsket så mange ganger før.. jeg tenker mye på henne, og når jeg er med hu så føler jeg meg så glad/lykkelig, og begge smiler hele tia. er veldig koselig og jeg synes jeg fortjener dette faktisk. :)

Lenke til kommentar

Tror ordtaket går noe á la dette: Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på at man aldri gjorde det.

 

Har selv vært i samme situasjon flere ganger tidligere, men aldri kjørt løpet fullt ut -noe jeg selvsagt har angret på i ettertid.

 

Kjør på. Funker det ikke så funker det ikke, livet går videre.

Lenke til kommentar
Gjest usikker_fyr

Hva skjer med at gutter ikke kan få lide av "sick puppy"-syndromet også?

 

Kjør på.

 

ja jeg kjører på, men hva er "sick puppy"-syndromet nøyaktig?

 

Tror ordtaket går noe á la dette: Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på at man aldri gjorde det.

 

Har selv vært i samme situasjon flere ganger tidligere, men aldri kjørt løpet fullt ut -noe jeg selvsagt har angret på i ettertid.

 

Kjør på. Funker det ikke så funker det ikke, livet går videre.

 

hel enig med deg! fikk melding av hu idag tidlig, skrev god morgen og at hun er utrolig glad i meg. Klem + ett par "<3"-sånne selvf heh. hun har bursdag idag, og jeg skal møte hu ikveld, så jeg tror jeg skal kjøpe en liten ting til henne. passende med en liten teddybjørn-bamse og et fint kort eller noe? :)

Lenke til kommentar
Gjest sikker_fyr

fikk ikke noe tips, men kan oppdatere med at jeg kjøpte en liten bamse til hu, som hun syntes var kjempesøtt. skrev et enkelt og fint kort i tillegg. vi kysset en del igår kveld, og vi er nå offisiellt sammen. er kjempeglad!! takk for alle tips folkens. :thumbup: en spesiell takk til Pliscin, ditt innlegg traff meg litt i hjertet faktisk. vi var sammen fra tidlig på kvelden igår, til sju-tiden idag tidlig :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...