Gå til innhold

Hvor får man kjøpt billig film?


Anbefalte innlegg

Jeg bruker en del Fomadon, og det er glimrende, men jeg har begynt å se mer på andre typer film, deriblant fargefilm og diasfilm som visstnok skal være bedre å scanne enn negativ pga fargebalansen.

Men hvor får man billig film i Norge? Tenk Kodak og Fuji her altså, og gjerne 120 film også, da jeg på sikt kommer til å snuse litt på flere formater :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.fotoimport.com har vel lave priser til å være Norge, men anbefaler å bestille fra utlandet (f.eks. Adorama). Det er ikke noe problem å ha en del ruller i fryseren til senere bruk.

 

Ellers så kan du prøve å sjekke de litt midre fotobutikkene, ofte har de film som har gått ut på dato eller er i ferd med å gjøre det, og da har jeg rett som det er fått dette til halv pris.

 

JP og Fotovideo tar seg i hvert fall godt betalt, det frister ikke å gi 90 kr rullen for 10 bilder 6x7.

Lenke til kommentar

Det hadde vært supert! Sender adressen min, så skylder jeg deg en tjeneste eller i det minste full tilgang til Flickr så du får se resultatene ;)

 

Fotoimport har jeg brukt en del, faktisk. Kjempebutikk! Skal sjekke Adorama. Spørs om jeg ikke skal kjøpe et nytt kamera rett over jul, og da kan jeg jo bestille med masse film samtidig...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Når dollarkursen er så god som nå er det ikke tvil om at eBay er plassen for å kjøpe film. Handler utelukkende film fra disse: http://stores.ebay.com/Film-Carnival?_rdc=1 rimelig pris, gratis frakt, markeres som gave og leveres raskt! Var også en som solgte unna masse 3-4 år gammel Portra 160/400NC for $10-15 for 10 ruller i 120 format her om dagen.

 

Om jeg må ha noe veldig raskt handler jeg hos Fotoimport her i Trondheim da jeg får 10% rabatt på det meste hos de :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...