Gå til innhold

iOS 4.2 er her


Anbefalte innlegg

Flere endringer er skjedd i denne versjonen, og Ipad skal, i følge Apple, bli et helt nytt produkt da den endelig får mulighet for skikkelig flerprogramkjøring.

 

Det virker som om Apple vil holde både utviklere og brukere i hånden, mens Android kun holder brukeren i hånden. Krysser fingrene for at MeeGo endelig blir et moderne mobiloperativsystem som ikke behandler brukeren som en idiot, men vi får se.

Virker som om du har et stykke igjen før virkelighetsforståelsen faller på plass; vi er en gjeng med idioter! Takk og pris for denne tilnærmingen fra Apple; unngår stort sett (heldigvis) å være prøvekanin for en eller annen produsent som gir blanke i brukerne og deres opplevelse...

 

Marerittet for HTCs konsernsjef er antagelig at vedkommende selv må bruke selskapets HTC WM produkter; er overbevist om at vedkommende innerst inne er iPhone bruker og snart kommer ut av det berømmelige skapet...

Endret av Stool Sample
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er spent på om batteritiden blir bedre eller dårligere på iPad med denne oppdateringen.

Ingen endringer, dvs like bra som tidligere!

 

Hmm. Jeg brukte den en del i går kveld og innbiller meg at den er litt dårligere, men vi får se.

 

Ikke merket noe annet så langt enn at Pad'en er blitt kjappere / hurtigere. Merkbart hurtigere.

Endret av Stool Sample
Lenke til kommentar

Takk!

 

Det var det jeg regnet med. Det var for godt til å være sant å tro at selskaper som Microsoft og Apple skulle huske at det bodde folk i vår del av verden som faktisk ser på TV og film... Akk.

 

Google var jo kjapt ute med å lansere market, f'eks, også kommer APPLE og bare OVERSER!

 

MAKAN.

 

Vil norsk iPad være det sammen som dagens "piratimporterte" +IOS 4.2?

 

Nei, den vil ha reklamasjonsrett. Håper dog ikke den blir lansert før den nye modellen er på plass.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...