Gå til innhold

Orginale kabler til Playstation 3 - hva trenger jeg?!


Welhaven

Anbefalte innlegg

Under flyttelasset forsvant absolutt alt av kabler til min Playstation 3 og må derfor gå til innkjøp av nye.

 

Strømkabel er jo ikke noe problem, for det er jo bare å kjøpe en standard strømkabel/adapterkabel på Clas Ohlson. Det er når det gjelder lyd og bilde jeg sliter.

 

Jeg har en eldre tykk TV. Er den siste toppmodellen Phillips kom med. Av tilkoblingsmuligheter der har man jo rød, hvit og gul på siden og vanlig Scart bak.

 

Jeg bestilte jo denne fra CDON. Derimot når jeg mottok den ser jeg jo at rød og hvit er greit, men disse plugegne med grønn blå og rød, altså komponent Video Inn, de har jo ikke jeg på TV-en.

 

Er det noen som kan fortelle meg hva jeg mangler av kabel for å få den PS3-en oppe å gå? Blir så forvirra jeg nå. Kan jeg få det til å fungere med denne kabelen jeg kjøpte? Orker ikke vente flere dager på ny sending. Om jeg får kjøpt det jeg mangler eller en bedre løsning på Biltema, Clas Ohlson, Lefdal, Elkjøp etc. så gjør jeg heller det og sender tilbake den kabelen jeg kjøpte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så hvis jeg var deg trådstarter ville jeg gått på en elektro butikk og kjøpt en av-kabel til PlayStation.

 

De fleste elektrobutikker har vel slike på lager ?

 

 

Det er jo den ene kabelen som alle med en PS3 har da siden det er den som følger med. Markedet for HDMI og komponentkabler er vel litt større.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...