Swifty Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 btw. noen som har prøvt den nye wolfenstein'en i linux? funker det greit? Enemy Territory du tenker på? Det fungerer iallefall helt fint i linux =). Tar bittelitt tid lære seg banene. Lykke til! Kjører windows lurte bare på om det var noen som hadde problemer med det i linux Genialt spill, men skulle nok vært litt flere maps....6 er liksom ikke nok når man spiller det litt
Swifty Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 Vet dette kan virke litt teit, men hvorfor ikke prøve noe annet en cs? wolfenstein: enemy territory ? Genialt spill fordi: 1: Gratis!! 2: Finst både til linux og windows 3: Mye bedre enn Return To Castle Wolfenstein (min mening da men men ) Eller TacticalOps. UT-basert CS-lookalike som kjører native i Linux. Bedre grafikk, og generelt sett bedre gameplay enn CS har det også, mener jeg personlig. Nei, kan ikke si meg enig, syns rett å slett dette spillet sugte, men det er jo bare min mening,for lite våpen og kjedelige maps.Ikke lignet det på CS heller, syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå