Fylla Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Hei, Ble hacket i går kveld da en stakkars keylogger/hacker prøvde å komme seg inn på WoW kontoen min. jeg kjører fåreløbig med Spybot,cc cleaner og Avast(gratis) men alikevell kom denne banditten seg inn på kontoen min slik at den ble stengt av Blizzard, men stakkaren kom seg ikke lengre enn og skifte passord siden jeg har authendicator. så kommer spørsmålet hvilket virus programm burde jeg bruke for og sjekke etter dette keylogger viruset? Avast ser ikke ut til og reagere om at det er noe på maskinen.
Xprez Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 Kjør en grundig skann med malwarebytes: http://www.malwarebytes.org/
nazrm Skrevet 16. november 2010 Skrevet 16. november 2010 (endret) Det er ikke sikkert du ble keylog'd. Ikke bruk samme passord på flere nettsteder/tjenester. Endret 16. november 2010 av nazrm
Fylla Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 Passordet på wow kontoen er ikke det samme som jeg bruker andre steder og kvinnemenneske på Tech support sa det ble logget inn fra Sweden så, og hun sa at det var et tegn på keylogging. ikke vet jeg bare skriver det jeg hører
raWrz Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Blizzard sier ikke noe annet enn at du har virus på maskina di
Fylla Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 1. Var ikke det hun sa men ok. 2. hadde ikke skrevet det vist hun ikke hadde sagt det 3. har kjørt scan på maskinen så langt ingen virus Følgende "we can inform you that you have been keylogged from another country" jeg spurte hvor? "according to the trace its logged inn from sweden"
nagina Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Husker da jeg var små hacked, hadde samme PW på facebook og duden hadde vært på facebook eller logget på, så... når jeg da skulle logge på facebook sto det på facebook login hvor denne accounten var sist logged og det var "china"
Lednar Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Ved mistanke om ondsinnede programvare, følg veiledningen og post i tråden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå