Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup IXX

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aunron...? Kan du spille i morra? Jeg jobber fra 16-21 på fredag og 11-19 på lørdagen, og er nok ganske opptatt ellers i helgen uansett, så jeg må helst spille i morra, eller før jobb på fredag kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mata; I dag har du tid til matchen?

Ja, har god tid idag. Si ifra når du kan. Må muligens ut en halvtime, men det er alt. Ellers har jeg tid hele kvelden ;)

Skrevet

Aunron...? Kan du spille i morra? Jeg jobber fra 16-21 på fredag og 11-19 på lørdagen, og er nok ganske opptatt ellers i helgen uansett, så jeg må helst spille i morra, eller før jobb på fredag kanskje.

Nesten samme arbeidsplan. :D Få spilt i løpet av dagen?

Skrevet

Jeg også er tilgjengelig til å spille kampene våres, Vamos. Bare si ifra når du er ferdig med Espen/Chriss, om du har tid.

still deg i kø :tease:

Skrevet

Første kamp ble det 1-0 til meg, andre kamp vinner Aunron 5-1.

Elendig spill av meg hele tiden, dårligste pasningsspillet jeg har sett :p det at jeg vinner første kamp var vel "litt" flaks :) Andre kamp så tar han tidlig 2-0 ledelse og jeg setter folka ganske offensivt, og det gikk ikke så bra...hjalp ikke så veldig å løpe inn i stanga med ballen heller, selv om det var rett før slutt uansett :p

Skrevet

Jess, espen.

Resultatene stemmer, christoffer. Du scorer vel på din eneste sjanse i begge kampene. Kjipt, men jeg får igjen for å ikke ha spilt fifa på uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...